Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Besplatna dostava na JYSK.rs prilikom online kupovine u vrednosti od 25.000 rsd ili više.

Dani Spavanja - Uštedite do 60%
Trpezarijski sto i radni sto u dnevnom boravku

Kako organizovati radni prostor za rad od kuće

Datum:

Kategorija: Kancelarija

TAGOVI: home office, kućna kancelarija, rad od kuće

Prošle godine se naše radno okruženje potpuno promenilo i online sastanci postali su novo normalno. Većina nas radi na daljinu više nego ikad pre, a naše kuhinje i dnevne sobe postale su naše nove kancelarije.

U ovom blogu donosimo kako možete da odvojite svoj radni prostor od svog životnog prostora, tako da možete biti profesionalni za vreme radnog vremena, a opustiti se kada dođe dobro zaslužena pauza.

1. Jasna razlika između radnog i životnog prostora

Odvojena kućna kancelarija u zasebnoj sobi luksuz je koji nemamo svi, zato je važno napraviti jasne granice između posla i slobodnog vremena. To znači gašenje i premeštanje računara na kraju radnog dana. Nemojte ga ostavljati na stolu u trpezariji, već ga sklonite iz vidokruga. To će vam pomoći da se opustite i napunite (svoje!) baterije za novi radni dan. Takođe, stavljanjem računara izvan vidokruga manje ćete biti skloni radu noću, kada treba da se opustite.

To možete učiniti tako da imate kutiju ili korpu u koju svako popodne smeštate sve svoje stvari za posao. Možda će vam trebati pet minuta duže, ali vaš će vam um dugoročno biti zahvalan.

Tkane korpe za odlaganje i zelena podna vaza

2. Ritual organizacije radnog prostora jednom dnevno

Zvuči li kao da oduzima previše vremena? Ne mora biti. Imati čist i organizovan radni prostor povećaće vašu produktivnost, pa će vam na kraju pomoći da budete učinkovitiji. Započnite ili završite svoj radni dan sa 10 minuta pospremanja. Sklonite šoljice za kafu, organizujte papire od juče, obrišite sto i počistite nered.

To će vam pomoći u uklanjanju odlaganja posla tokom dana i pomoći će vam da se fokusirate na svoje zadatke. Kutije i korpe savršene su za organizaciju vašeg radnog prostora.

3. Izgledajte profesionalno na sastancima - u kući

Online sastanci naša su svakodnevica. Upravo oni "pozivaju" vaše kolege u vaš dom i zato je dobro biti pripremljen.

Pre online sastanka dobro je uključiti kameru i proveriti šta se sve vidi u kadru, osim vas. Pazite da pozadina odgovara poslu i da vam ne odvlači pažnju - zato bi bilo dobro da nema puno sudova ili odeće za peglanje i da nema otvorenih ormara. Ako ne stignete da odradite "pozadinsku čistku", upotrebite virtuelnu pozadinu koja će zadržati fokus na vama i sakriti potencijalnu gužvu ili nered.

Ova tri koraka pridoneće radnom okruženju koje vam pomaže da se fokusirate tokom radnog dana i da se opustite u slobodno vreme. Možda nisu naučna fantastika, ali daju rezultate.

Ako kod kuće imate prostora za radni sto i stolicu, pročitajte naš vodič: Odabir radnog stola za home office

Imate li svoje savete kako organizovati radni prostor kod kuće? Podelite sa svima u komentarima.