Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Besplatna dostava za online kupovine u vrednosti od 25.000 rsd ili više. Zbog velikog broja porudžbina, rok isporuke je trenutno produžen. 

Prelistajte naš novogodišnji magazin

Moj put u JYSKu: Marina Ivić

Datum:

Kategorija: Priče iz JYSK-a

Od menadžerke prodavnice do tim lidera sektora za odnose s kupcima!


U JYSK-u verujemo da uspešnu kompaniju čine ljudi, te nam je od izuzetne važnosti lični i profesionalni razvoj svih naših zaposlenih. Jedan od naših slogana glasi: „Kada ti rasteš, mi rastemo!” koji na pravi način govori da uvek radimo na razvoju znanja i veština naših zaposlenih. O tome govori i priča u nastavku o napredovanju i razvoju koleginice Marine Ivić, Tim lidera sektora za odnose s kupcima.


Kako si dobila posao u JYSKu i kako je izgledalo tvoje prvo radno mesto?

Kada je objavljen konkurs za mendžera prodavnice u Zagrebu, odmah sam poslala CV te sam nakon nedelju dana dobila poziv od JYSK sektora Ljudskih resursa da dođem na razgovor. I tako je došao taj dan kada ću prezentovati sebe i svoja radna iskustva tadašnjem Retail Manageru za JYSK i reći zašto mislim da sam ja najbolji izbor za to radno mesto. Nakon što smo završili razgovor, rečeno mi je da ću biti kontaktirana u roku od 10 dana u vezi odluke. Sećam se kao da je bilo sada da sam došla na svoje tadašnje radno mesto što znači da je prošlo nešto više od dva sata od razgovora, pripremala se za rad, kada mi je zazvonio mobilni telefon. Dobila sam poziv da se JYSK odlučio za mene!

Moje prvo radno mesto je izgledalo tako da sam prve nedelje provela na školovanju u prodavnici u Zadru, te nakon toga u prodavnici Slavonski Brod i tada sam otišla na svoje prvo otvaranje prodavnice koje je bilo u Sisku. Ovim putem bih se zahvalila kolegama koji su uložili svoje vreme u mene i moje školovanje, kao i tadašnjem Retail Manageru koji je prvi verovao u mene.
09.09.2010. je bilo otvaranje poslovnice Zagreb Dubrava u kojoj sam zaposlena kao menadžerka prodavnice. Kad sam došla u svoju prodavnicu sve mi je izgledalo zastrašujuće, kako otvoriti prodavnicu, kako upravljati sa više od 10 ljudi, kako prodavati vrstu robe s kojom nikad nisi imao susreta, hiljadu pitanja u glavi, no JYSK organizacija mi je pružila punu podršku i ubrzo s 1000 zašto i kako dobila sam odgovor: „polako, sve se nauči“.


Kako je izgledao tvoj tipičan radni dan kao menadžerke prodavnice?

Gotovo uvek smo se nalazili pola sata pre početka rada kako bismo popili kafu i popričali bilo o poslovnim ili privatnim temama, razmenili iskustva, našalili se i opušteno započeli naš radni dan. Nakon toga svako je krenuo sa svojim dnevnim obavezama – a ja prvo što bih učinila je prošla kroz prodavnicu te videla gde i šta možemo učiniti da naša prodavnica bude još više spremna za naše kupce. Tada sam otišla u kancelariju kako bih ispunila izveštaje i odgovorila na e-mailove, a kolege su od samog početka bili u prodavnici s kupcima i ispunjavali zadatke s dnevne liste. Kada sam završila sa jutarnjom rutinom u kancelariji, pridružila sam im se i ostatak dana provela sa svojim timom i kupcima.


Kada si znala da si spremna za »sledeći korak«?

Kada sam saznala da JYSK otvara Sektor podrške kupcima kao novi sektor unutar organizacije i kada je objavljen konkurs za tim lidera sektora, nazvala sam svog tadašnjeg menadžera i pitala ga šta misli o tome da se prijavim. Čim je odgovorio da sam stvorena za tu poziciju, znala sam da nemam šta više da razmišljam, te sam poslala svoju biografiju u sektor ljudskih resursa. Veliku podršku sam imala ne samo od strane svoj tadašnjeg menadžera, nego i od porodice i kolega koju su verovali u mene i moj rad – hvala.


Kao tim lider sektora za odnose sa kupcima trenutno upravljaš s timom od 7 ljudi za 4 države - Srbiju, Hrvatsku, Sloveniju, Bosnu i Hercegovinu. Koje su po tvom mišljenju ključne stavke za uspešan i kompaktan tim?

Moje zlatno pravilo: „ponašaj se prema kolegama u sektoru i kupcima kao što bi želeo da se neko ponaša prema tebi“.
Uz to, ključne stavke su poverenje, uzajamna saradnja i poštovanje svih članova tima.

 


Šta ti je nadraži deo posla, a šta ti predstavlja najveći izazov?

Najdraži deo posla mi je komunikacija s kupcima kao i sa svim kolegama unutar organizacije. Najveći mi je izazov rešavanje neočekivanih situacija s kupcima, gde uvijek nastojimo pružiti vrhunsku uslugu: u najkraćem mogućem roku rešiti sve potrebe kupca. Srećom, okružena sam sjajnim kolegama i verujem da smo zajedničkim snagama već postali jedan od najboljih trgovačkih lanaca u kojima kupci imaju vrhunsku uslugu.


Šta bi poručila svim našim potencijalima u kompaniji koji još nisu došli do svoje prilike?

Jedna od mojih omiljenih izjava koja je možda najbolji odgovor na ovo pitanje je:

Uspeh ne dolazi sam po sebi, za njega se valja izboriti. – Albert Camus


Nedavno si zajedno sa svojim timom dobila vredno priznanje za najbolju Službu za odnose za kupcima u telefonskoj komunikaciji! Šta je, po tvom mišljenju, bilo najvažnije za postizanje ovog uspeha?

Kao što sam već navela, da bismo pružili najbolju uslugu kupcima trebamo se postaviti u „njihove cipele“.
Isto tako za postignuti uspeh je zaslužan sam tim; njihova profesionalnost i trud da budemo najbolje rešenje za naše kupce – hvala Biljana, Saša, Lejla, Ivana, Mariana, Aleksandar i Dario vi ste glavna karika našeg uspeha!