Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Besplatna dostava na JYSK.rs do 28. februara prilikom online kupovine u vrednosti od 20.000 rsd ili više!

FAVORITI KUPACA
Neograničen povraćaj u JYSKu

Vratite kupljen proizvod u bilo kom trenutku

Datum:

Kategorija: Razno

Ups! Vaš novi kauč na razvlačenje ipak je preveliki za vaš dnevni boravak. Ili - najednom ste pronašli set posteljine koji ste kupili za poklon pre godinu dana, ali nikad nije dočekao novog vlasnika. Ili možda: kupili ste paviljon za letnji party, no nakon što ste ga raspakovali i postavili, shvatili ste da je ipak preveliki. 
Sve su ovo samo neke od mogućih situacija koje pokriva nova JYSK Politika zamene i povraćaja.

Našim je kupcima jedan od glavnih prioriteta jednostavna i laka upotreba i zamena artikala - bez obzira na to jesu li artikli kupljeni u prodavnici ili u našem webshopu. U JYSKu je kupac na prvom mestu te stoga uvodimo novu, jednostavnu i transparentnu Politiku zamene i povraćaja.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zameniti proizvod.

Nudimo vam povraćaj novca u celokupnom iznosu, bez vremenskog ograničenja, za proizvode koje vratite uz priložen računMi vam vraćamo celokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. 


  • Ako nemate račun, nudimo vam mogućnost zamene za drugi proizvod
  • Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišćen na način koji u značajnoj meri smanjuje njegovu vrednost, zadržavamo pravo da smanjimo iznos povraćaja. 

  • Proizvodi izrađeni po meri, kao što su dušeci, generalno imaju manju vrijednost pri povraćaju.

  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći da isprobate naš najbolji, GOLD dušek. Saznajte više o GOLD dušecima. 

  • Povraćaj novca dobijate za početne troškove isporuke. Vi ste odgovorni za troškove u vezi sa povraćajem artikla.

 

Kako vratiti artikl kupljen na JYSK.rs ili u JYSK prodavnici

Kupljen artikl možete vratiti ili zameniti u bilo kojoj JYSK prodavnici u Srbiji da biste izbegli troškove prevoza. Donesite artikl u JYSK prodavnicu u originalnom pakovanju, ako je moguće. Ne zaboravite doneti primerak računa/isprintanu verziju. Artikl takođe možete vratiti na način da vam JYSK organizuje povraćaj, samo trebate kontaktirati našu Korisničku službu pozivom na broj +381 11 6555 945 od ponedeljka do petka od 09:00 do 17:00 ili e-porukom na korisnickasluzbars@JYSK.com .  U tom slučaju troškove prevoza snosite sami.

Važno: dodatne troškove koje ste platili prilikom porudžbine kao što je na primer unošenje artikla u dom neće vam biti vraćen.

Pročitajte deo o Reklamacijama da biste saznali više.

Martina Marketing Assistant
Dragan

"Nudimo vam povraćaj novca u celokupnom iznosu, bez vremenskog ograničenja, za proizvode koje vratite uz priložen računMi vam vraćamo celokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. Ako nemate račun, nudimo vam mogućnost zamene za drugi proizvod" Ovo pise na ovoj stranici vaseg sajta, a u stvarnosti sam pitao da vratim neotpakovan proizvod koji prodaje samo Jysk dakle nema nacina da sam ga mogao drugde nabaviti, ali sam izgubio racun. U prodavnici su me gledali kao da sam poludeo kada sam hteo da ga zamenim za eventualno nesto drugo (nisam zahtevo novac nazad). Ko je ovde lud???!

Komentari