Pitanja u vezi sa Vašom narudžbinom

"Rado ćemo da Vam odgovorimo na sva pitanja u vezi sa
Vašom narudžbinom, kao na primer pitanja o načinima plaćanja, Click & Collectu ili kako da otkažete ili promenite narudžbinu. Ako ne pronađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."

Promena ili otkazivanje narudžbine

Odgovor

Ako ste  napravili rezervaciju u prodavnici:

  • Ukoliko želite da promenite svoju rezervaciju, molimo Vas da kontaktirate prodavnicu u kojoj je izvršena rezervacija
Ako ste napravili porudžbinu preko naše internet stranice:
  • Nije moguće da se nadodaju proizvodi u već napravljenu porudžbinu. Možete ili napraviti još jednu novu porudžbinu na JYSK.RS sa drugim traženim proizvodom ili možete da zamolite JYSK korisničku službu da Vam otkaže Vašu originalnu porudžbinu I onda možete da napravite potpuno novu porudžbinu sa svim proizvodima koje želite
  • Možda će biti moguće sa Vaše porudžbine skinuti neke proizvode ukoliko Vaš paket još nije krenuo iz našeg centralnog magacina, za sva pitanja kontaktirajte JYSK korisničku službu
  • Moguće je otkazivanje Vaše porudžbine.
  • Ukoliko želite da Vam otkažemo porudžbinu, molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona  +381 11 6555 945

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko želite promeniti datum svoje dostave molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 11 6555 945.
Ukoliko niste prisutni na adresi za vreme dostave, kuriri će Vas kontaktirati za drugi termin dostave.
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ako ste  napravili rezervaciju u prodavnici:

  • Ukoliko želite da otkažete svoju rezervaciju molimo Vas da kontaktirate prodavnicu u kojoj je izvršena rezervacija

Ako ste napravili porudžbinu preko naše internet stranice:

  • Ukoliko želite da otkažete svoju porudžbinu, molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 11 6555 945

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Rezervacija artikala - Click and Collect

Odgovor

Vaša je rezervacija zaprimljena od trenutka kada je napravljena I čeka Vas u našim prodavnicama do kraja radnog vremena sledećeg dana od dana rezervacije. Porudžbina se treba pokupiti pre zatvaranja prodavnice.
Nakon što prodavnica pripremi Vašu rezervaciju, bićete obavešteni na Vašu E-mail adresu I dobićete SMS na Vaš mobilni telefon koji ste ostavili za kontakt.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko Vas prodavnica nije kontaktirala u roku od 2 sata nakon što ste napravili porudžbinu, molimo Vas da kontaktirate prodavnicu kako bi se informisali da li je Vaša rezervacija spremna za preuzimanje.

Informacioje o prodavnicama pronađite ovde

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Možete rezervirati proizvod I platiti ga u prodavnici. Mi ovo nazivamo click and collect. Nađite na našoj internet stranici JYSK.rs proizvod koji želite kupiti I  stisnete taster “Rezervišite online-preuzmite u prodavnici”. Vaša je rezervacija zaprimljena od trenutka kada je napravljena I čeka Vas u našim prodavnicama do kraja radnog vremena sledećeg dana od dana rezervacije. Porudžbina se treba pokupiti pre zatvaranja prodavnice. Nakon što prodavnica pripremi Vašu rezervaciju, biti ćete obavešteni na Vašu E-mail adresu I dobićete SMS na Vaš mobilni telefon koji ste ostavili za kontakt. Molimo Vas da obratite pažnju na to da je mali broj naših proizvoda moguće kupiti samo u prodavnici, a neke možete kupiti samo na internet stranici. Ova će informacija o proizvodima biti istaknuta na našim stranicama JYSK.rs.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Plaćanje

Odgovor

U JYSK prodavnicama možete plaćati: gotovinom, čekovima građana (nudimo mogućnost odloženog plaćanja na 6 rata) i platnim karticama banke Intese (do 12 rata) i karticama Diners cluba (do 12 rata).
Preko naše internet stranice moguće je kupovati pouzećem, putem webpay-a ili karticama:Uni Credit banke – Mastercard / Maestro / Visa kada kupujete online nije moguće plaćanje na rate ili čekovima građana.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Vaša je narudžba plaćena kreditnom karticom, te iznos je naplaćen.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.