Korisnička služba

Kontakt
Ukoliko imate bilo kakva pitanja ili komentar, uvek možete da nas kontaktirate na JYSK.rs. Na istom mestu možete da pronađete i informacije o radnom vremenu i adresi Vama najbliže JYSK prodavnice. Pročitajte više ovde


Isprobajte GOLD dušek 
Imate 100 dana da isprobate GOLD dušek - zato što je dobar i kvalitetan san ključan za zdrav i srećan život. Za više informacija posetite JYSK.rs Pročitajte više ovde


Kućna dostava
Ne možete da prevezete kupljenu robu do kuće? Ne brinite, možemo da organizujemo prevoz robe i nameštaja. Za više informacija molimo obratite se zaposlenima u našim prodavnicama.


Zamena u JYSK-u
Odlučili smo da ne namećemo nikakvo vremensko ograničenje za zamenu. Naš jedini zahtev je da artikal donesete neotvoren, u originalnom pakovanju i u dobrom stanju. Molimo ne zaboravite da priložite račun.


Reklamacije
Vremenski period za reklamacije je 2 godine. Ukoliko imate bilo kakve primedbe na disfunkcionalnost proizvoda kupljenog u JYSK-u, molimo donesite proizvod uz račun u vama najbližu JYSK prodavnicu.


Business to business
Ukoliko ste zainteresovani za kupovinu većih količina za hotele, ustanove i slično, JYSK je uvek spreman da pomogne. Molimo kontaktirajte JYSK Business to business na del@jysk.com.


Garancija
U JYSK-u dajemo produženu garanciju na odabrane proizvode iz našeg asortimana. Širok asortiman naših kvalitetnih jorgana, jastuka i dušeka poseduje ovu garanciju. Sačuvajte račun i garantni list.


Garancija cene
Ukoliko ste u JYSK-u kupili određeni proizvod, a u roku od 30 dana isti proizvod vidite u našim prodavnicama po nižoj ceni, razliku u ceni ćemo da Vam nadoknadimo. Za više informacija obratite se zaposlenima u našim prodavnicama. Ova garancija važi 30 dana od dana kupovine, a pritom je obavezno da priložite originalni račun. Garancija cene ne odnosi se na izložbene modele, proizvode na rasprodaji te na sezonski snižene proizvode baštenskog nameštaja i novogodišnjeg asortimana.