Korpa

Vaša korpa je prazna

Korpa

Vaša korpa je prazna

9. Reklamacije

Nudimo 2 godine garancije na sve artikle počevši od datuma dostave. Ako je artikal bio oštećen/defektan u trenutku prodaje, imate pravo da ga zamenite za novi artikal. Druga mogućnost koju nudimo jeste da pokušamo da popravimo artikal. Zahtev za reklamaciju morate da podnesete u razumnom vremenskom periodu kada otkrijete nedostatak/oštećenje artikla.

Artikal mora da se vrati u jednu od JYSK prodavnica ili da se pošalje na navedenu adresu zajedno sa odštampanim primerkom/kopijom računa kao i opisom reklamacije:

JYSK d.o.o.
Nehruova 68b 
11070 Beograd
Serbia

Ako odlučite da izvršite povraćaj artikla, možete da dogovorite njegovu isporuku tako što ćete da kontaktirate JYSK korisničku službu na tel. +381 11 6555 945 (ponedeljak-petak, 9.00-17.00), ili e-mail porukom putem ovog kontakt obrasca. Vi ste odgovorni za troškove isporuke/poštarine u vezi sa povraćajem. Međutim, ako zahtev za reklamacije podnesete odmah nakon prijema robe te se utvrdi da je artikal bio oštećen/defektan, nadoknadićemo Vam sve troškove poštarine, odnosno isporuke.

POKLANJAMO VAM KUPON U IZNOSU OD 1000, - din!

Visa Mastercard