Povraćaj i reklamacija artikla

"Ako imate pitanja u vezi sa povraćajem i reklamacijom artikla, rado
ćemo Vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."

Politika povraćaja i zamene

Odgovor

Ukoliko ste proizvod vratili u našu JYSK prodavnicu povraćaj novca ćete dobiti odmah (molimo Vas da obavezno donesete račun sasobom). Za sve druge usluge molimo Vas da se obratite korisničkoj službi.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Ukoliko kupac želi vratiti proizvod na način da JYSK organizuje prikup i odvoz umesto da isti vrati sam u trgovinu, JYSK će vratiti početni trošak prevoza, dok kupac plaća trošak prevoza odvoza proizvoda s njegove adrese.

Trošak za uslugu unosa JYSK ne vraća jer je usluga već izvršena dok naknadu za plaćanje gotovinom JYSK vraća kupcu.

Ako želite otkazati svoju online porudžbinu pre dostave, trebate se javiti JYSKovoj Korisničkoj službi i obavezno navesti broj porudžbine da bismo vam organizovali povrat novca i troškova dostave.

Takođe možete zamoliti dostavnu službu u trenutku dostave da vrati artikl. Za ovo nećete snositi dodatne troškove.

Novac će vam biti vraćen na račun čim artikli budu vraćeni u skladište.


 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Veoma nam je važno da se osećate sigurno pre, tokom i posle Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cene za naše prozvode. 

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj ceni (u JYSKu ili negde drugde) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u ceni.
Garancija cene odnosi se na cene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica u Srbiji. 

Uslovi za ostvarivanje Garancije cene su:
• JYSK nastoji da uskladi cene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu ispod
• Garanciju cene je potrebno zahtevati unutar 30 dana od dana kupovine proizvoda
• Cena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vreme kada je napravljen zahtev za Garancijom cene
• Morate nam prikazati originalni račun
• Morate nam priložiti dokaz da ste negde videli cenu nižu od one u JYSKu. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl. 

Izuzeci:
• Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi moraju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnica, izložbene modele, posebne porudžbine, kao ni na proizvode koji su na sezonskom sniženju.
• Garancija cene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
• Garancija cene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vredi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu
https://jysk.rs/customer-service ili posetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cene.

Više informacija o Garanciji cene proverite ovde
https://jysk.rs/pravila-i-uslovi#1

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Odgovor

Veoma nam je važno da se osećate sigurno pre, tokom i posle Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cene za naše prozvode. 

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj ceni (u JYSKu ili negde drugde) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u ceni.
Garancija cene odnosi se na cene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica u Srbiji. 

Uslovi za ostvarivanje Garancije cene su:
• JYSK nastoji da uskladi cene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu ispod
• Garanciju cene je potrebno zahtevati unutar 30 dana od dana kupovine proizvoda
• Cena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vreme kada je napravljen zahtev za Garancijom cene
• Morate nam prikazati originalni račun
• Morate nam priložiti dokaz da ste negde videli cenu nižu od one u JYSKu. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl. 

Izuzeci:
• Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi moraju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnica, izložbene modele, posebne porudžbine, kao ni na proizvode koji su na sezonskom sniženju.
• Garancija cene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
• Garancija cene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vredi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu
https://jysk.rs/customer-service ili posetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cene.

Više informacija o Garanciji cene proverite ovde
https://jysk.rs/pravila-i-uslovi#1

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Molimo Vas da odjednom priložite sve relevantne datoteke.
Prihvatamo datoteke u formatima: png jpg gif pdf doc docx.

Reklamacije

Odgovor

U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vreme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko kurirska služba vidi oštećenje, paket će biti zamenjen i dostavlja se neoštećeni.

Oštećenja u transportu

Ukoliko primetite kako je Vaš paket oštećen u transport preporučujemo Vam da napravite sledeće:

  • Odbijte pošiljku. To znači da date informaciju kuriru transporterske službe kako ne želite da zaprimite paket. Kada oštećeni artikal stigne do našeg magacina, automatski ćemo Vam poslati informaciju o zaprimanju i poslaćemo Vam ili novi artikal ili ćete dobiti povraćaj novca.
  • Zaprimite pošiljku koja ima oštećenje, ali zatražite od kurira da zapiše na dostavnici opis oštećenja paketa.

Uvek Vam preporučujemo da napravite fotografiju paketa pre otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbegavanje istih oštećenja u budućnosti.  

Primljeni oštećeni proizvod – kontaktirajte korisničku službu

 Ako zaprimite paket koji je oštećen ili prilikom otvaranja primetite oštećenje molimo Vas da uvek kontaktirate korisničku službu kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.

U pošiljci nema svih delova ili sam dobio pogrešan proizvod

Ukoliko JYSK pogrešno pošalje proizvode koje niste naručili ili Vam nedostaju delovi molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 +381 11 6555 945.

JYSK će pokriti sve dodatne troškove za slanje novih paketa.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Molimo Vas da odjednom priložite sve relevantne datoteke.
Prihvatamo datoteke u formatima: png jpg gif pdf doc docx.