
Korisnička služba
- Ponedeljak – Petak: 09:00 - 17:00
- Subotom i nedeljom ne radimo.
- Radna vremena prodavnica možete pogledati ovde.
Pregled korpe
Pregled korpe
"Ako imate pitanja u vezi sa povraćajem i reklamacijom artikla, rado
ćemo Vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."
Politika povraćaja i zamene
Odgovor
JYSKovo produženo pravo na otkazivanje i uslugu zamene
JYSK nudi produženo pravo na otkazivanje i uslugu zamene, što se odnosi i na kupovinu na JYSK.rs i u našim prodavnicama. Ne postoji rok u vezi sa pravom na otkazivanje i uslugu zamene. Ovo prelazi 14-dnevno pravilo/pravo navedeno u Zakonu o zaštiti potrošača. Ako vraćate artikal u periodu nakon 14 dana od prijema artikla, dobićete povraćaj novca za artikal. Za početne troškove isporuke i sve ostale usluge koje ste platili ne možete da dobijete povraćaj novca. U tom slučaju Vi ste odgovorni za sve troškove u vezi sa povraćajem artikla.
Ako želite da iskoristite naše produženo pravo na otkazivanje i uslugu zamene, moraju biti zadovoljeni sledeći uslovi
Uslovi upotrebe JYSKovog produženog prava na otkazivanje i uslugu zamene
Artikli moraju da zadovolje sledeće uslove:
*Artikli moraju biti u dobrom stanju i u originalnoj ambalaži.
*Ako je moguće, ambalaža treba da bude vraćena neoštećena tako da može ponovo da se iskoristi.
*Ako isprobavate artikal koji ćete možda vratiti, pobrinite se da vrednost proizvoda ne bude umanjena.
*Nameštaj koji je dostavljen u delovima mora biti vraćen sa svim neoštećenim delovima.
*Za dušeke preporučujemo da ih prvo isprobate sa zaštitnom plastičnom/najlon navlakom da biste obezbedili da vrednost artikla ne bude umanjena.
*Nudimo 100 dana da isprobate GOLD dušeke. Pročitajte više o isprobavanju GOLD dušeka
Otkazivanje porudžbine pre nego što fizički primite račun
Ako želite da otkažete svoju porudžbinu na JYSK.rs pre nego što fizički primite račun, treba da kontaktirate JYSKovu korisničku službu pozivom na broj +381 11 6555 945 od ponedeljka do petka 9:00 do 17:00 i javite da želite da otkažete porudžbinu tako što ćete da navedete broj porudžbine da biste mogli da dobijete povraćaj novca za artikle i za troškove dostave.
Ako ne prihvatite dostavu, povraćaj porudžbine Vam neće biti dodatno naplaćen.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Kada kupujete na JYSK.rs, imate 14-dnevno pravo na otkazivanje kupovine koje počinje od trenutka kada preuzmete artikal/artikle. U tom slučaju nećete biti odgovorni za troškove u vezi sa povraćajem artikala ako iskoristite pravo na otkazivanje.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Ukoliko ste proizvod vratili u našu JYSK prodavnicu povraćaj novca ćete dobiti odmah (molimo Vas da obavezno donesete račun sasobom). Za sve druge usluge molimo Vas da se obratite korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Odgovor
Ako kupite proizvod u JYSKu i kasnije ga vidite po nižoj ceni, online ili u prodavnicama, nadoknadićemo vam razliku u ceni. Da bi ostvarili to pravo, jednostavno posetite JYSKovu prodavnicu ili se javite Korisničkoj službi da bi dobili razliku u ceni. Garancija cene vredi 30 dana od datuma kupovine, i sve što vi trebate napraviti jeste da nam pokažete račun od kupovine tog proizvoda iz prodavnice ili navedete broj porudžbine našoj Korisničkoj službi. Dakle, uslovi za ostvarenje garancije cene su sledeći:
· Treba se ostvariti u roku od 30 dana nakon kupovine proizvoda
· Uz dostavljanje originalnog računa na uvid
Ova garancija cene ne odnosi se na:
· baštenski nameštaj tokom rasprodaje baštenskih proizvoda i proizvode tokom novogodišnje rasprodaje
· proizvodi koji izlaze iz asortimana i izložbene modele
· prilikom otvaranja ili preuređenja prodavnice
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Reklamacije
Odgovor
U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vreme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko kurirska služba vidi oštećenje, paket će biti zamenjen i dostavlja se neoštećeni.
Ukoliko primetite kako je Vaš paket oštećen u transport preporučujemo Vam da napravite sledeće:
Uvek Vam preporučujemo da napravite fotografiju paketa pre otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbegavanje istih oštećenja u budućnosti.
Ako zaprimite paket koji je oštećen ili prilikom otvaranja primetite oštećenje molimo Vas da uvek kontaktirate korisničku službu kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.
Ukoliko JYSK pogrešno pošalje proizvode koje niste naručili ili Vam nedostaju delovi molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 +381 11 6555 945.
JYSK će pokriti sve dodatne troškove za slanje novih paketa.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.