Uslovi prodaje i dostave
Navedeni uslovi prodaje i dostave primenjuju se na svaku kupovinu obavljenu na JYSK.rs za dostavu po celoj Srbiji. Svi ugovori o prodaji sklopljeni na JYSK.rs biće na srpskom jeziku. Kupci moraju imati 18 ili više godina da bi kupovali na JYSK.rs.
Kompanija JYSK d.o.o. registrovana je kao JYSK d.o.o., Batajnički drum 1, Beograd,Matični broj.: 20658266, PIB: 106679160
Opšte informacije
Svi izloženi proizvodi zavise o dostupnosti ili stanju na zalihi. Nastojimo osigurati zalihe svih proizvoda, te ćemo vas upozoriti ako neki proizvod nije na zalihama. Ako iz bilo kog razloga, koji je izvan naše nadležnosti, ne možemo nabaviti proizvod ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam proizvod ne bude naplaćen.
Dali smo sve od sebe da bi opisali i prikazali proizvode što je preciznije moguće. Eventualno može doći do razlike u nijansama boje proizvoda prikazanih na vašem uređaju i stvarnog izgleda proizvoda zbog reprodukcije boje na uređaju. Ako budete imali pitanja ili trebate dodatne informacije, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +381 (0)11 6555 945 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzbars@JYSK.com.
Zadnje ažurirano: 2024-11-12
1. Cena proizvoda
Cena pojedinačnog proizvoda nalazi se pod pregledom proizvoda, na stranici proizvoda i u korpi. Sva plaćanja se realizuju u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).
- Cena pojedinačnog proizvoda ista je u JYSK prodavnici i na JYSK.rs
- U cenu pojedinačnog proizvoda uračunat je PDV
- Cena pojedinačnog proizvoda ne uključuje troškove dostave jer troškovi dostave zavise o mestu dostave i veličini proizvoda. Više o dostavi saznajte ovde
- Dostupnost i cena JYSKovih proizvoda su podložne promenama zbog situacija rasprodatih zaliha, kao i pogrešnih cena ili pogrešno istaknutih cena. Ovo važi i za štampane ponude (u lecima/katalozima i ostalom štampanom materijalu) tako i za sve informacije koje se mogu da se pronađu na web-sajtu JYSK.rs. U slučaju pogrešne cene, nastojaćemo da je ispravimo u najkraćem mogućem roku.
- Sve su cene aktuelne i redovno se ažuriraju
- Za svaki proizvod vredi ona cena koja je bila vidljiva u vreme kupovine
- Garancija cene: Pročitajte više.
Ako smo greškom istakli prenisku cenu proizvoda, nismo dužni dostaviti taj proizvod po navedenoj, pogrešnoj ceni, pod uslovom da Vas o istom obavestimo bez odlaganja, pre nego što vam isporučimo proizvod. U takvim slučajevima zadržavamo pravo otkazati vašu porudžbinu. U slučaju otkazivanja vaše porudžbine, izvršićemo potpuni povraćaj sredstava, uključujući troškove dostave u skladu s našim Pravilima povraćaja i zamene.
Garancija cene
Veoma nam je važno da se osećate sigurno pre, tokom i posle Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cene za naše prozvode.
Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj ceni (u JYSKu ili negde drugde) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u ceni.
Garancija cene odnosi se na cene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica u Srbiji.
Uslovi za ostvarivanje Garancije cene su:
- JYSK nastoji da uskladi cene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu ispod
- Garanciju cene je potrebno zahtevati unutar 30 dana od dana kupovine proizvoda
- Cena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vreme kada je napravljen zahtev za Garancijom cene
- Morate nam prikazati originalni račun
- Morate nam priložiti dokaz da ste negde videli cenu nižu od one u JYSKu. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl.
Izuzeci:
- Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi moraju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
- Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnica, izložbene modele, posebne porudžbine, kao ni na proizvode koji su na sezonskom sniženju.
- Garancija cene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
- Garancija cene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vredi za poslovne subjekte.
Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu ili posetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cene.
TRAJNO NISKA CENA
Cilj nam je da ponudimo konkurentne TRAJNO NISKE CENE, a da pritom naš kvalitet proizvoda ostane nenarušen. Do povremenih prilagođavanja cena može doći zbog tržišnih promena, fluktuacije troškova ili konkurentnosti. Međutim, možemo da garantujemo da uvek nastojimo ponuditi proizvode po najboljoj mogućoj ceni.
2. Plaćanje
Kreditna kartica
U korpi u webshopu videćete ukupan iznos kupovine, uključujući PDV i troškove dostave. To je ukupna cena koju treba da platite.
Proizvode kupljene na JYSK.rs možete plaćati sledećim debitnim/kreditnim karticama:
- MasterCard,
- Maestro,
- Visa,
- Visa Electron.
Kada plaćate kreditnom karticom, zaštićeni ste od krađe bez odgovornosti. Ako neko zloupotrebi vašu karticu, možete tražiti povraćaj novca od izdavaoca kartice.
Vaše je plaćanje izvršeno sigurnom i šifriranom vezom, koja osigurava da vašim podacima o plaćanju ne može pristupiti druga osoba. Vaše je plaćanje garantovano kroz sistem plaćanja našeg partnera.
Mi garantujemo da nećemo sačuvati bilo kakve poverljive informacije u vezi s vašom kreditnom karticom na našem serveru. Nadalje, JYSK ne može pristupiti poverljivim podacima ni u kojem trenutku.
Od vas će se zatražiti sledeći podaci:
Broj kartice (16-cifreni broj s prednje strane vaše kartice)
Rok važenja (na prednjoj strani kartice)
Sigurnosni kod (trocifreni sigurnosni kôd sa poleđine vaše kartice, iznad magnetne trake desno)
Plaćanje pouzećem
Možete izabrati da platite vaše proizvode pri pouzeću uz doplatu. Mogućnost plaćanja pouzećem odnosi se na porudžbine koje ne prelaze 100.000 RSD. Naknadu za plaćanje pouzećem snosi kupac (obračunava se prilikom poručivanja i iznosi cca 3% od cene poručenih proizvoda). Plaćanje pouzećem vrši se isključivo gotovinom.
3. Potvrda porudžbine
Kada napravite porudžbinu, primićete e-poruku s potvrdom o porudžbini. Potvrda o porudžbini sadrži sledeće informacije:
- broj porudžbine
- adresa dostave
- način plaćanja
- datum dostave
- cene proizvoda i dostave (i naknade za plaćanje pouzećem, ako je ova opcija odabrana)
- kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
- informacije o vašem pravu na povraćaj i zamenu te o pravima o zaštiti potrošača
Porudžbina je samo naša ponuda za kupovinu. Imajte na umu da se ova e-poruka o potvrdi porudžbine ne smatra vašim konačnim prihvatanjem ponude JYSK Srbije.
Mi smatramo da ste prihvatili ponudu tek nakon što vam pošaljemo e-poruku kojom vas obaveštavamo da smo vam poslali proizvod. Tek se u tom trenutku kreira ugovor između vas i nas, kojim vam prodajemo proizvod koji ste poručili od nas.
Čim je ugovor sklopljen, ne možete više izmeniti vašu porudžbinu (međutim, možete otkazati porudžbinu kako je navedeno u našim Pravilima povraćaja i zamene.
Sve dok se ne sklopi ugovor, mi možemo u bilo kom trenutku odbiti dostavljanje proizvoda. Ako odbijemo dostavljanje proizvoda iako je već plaćanje izvršeno, vratićemo vam puni iznos koji je naplaćen u skladu s našim Pravilima povraćaja i zamene.
Nastojimo osigurati zalihe svih proizvoda i obavestićemo vas ako neki proizvod nije na zalihi. Ako vam iz bilo kojeg razloga koji je izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti proizvod, ne snosimo odgovornost za to, ali pobrinućemo se da vam proizvod ne bude naplaćen. Radi interesa svih naših kupaca možemo ograničiti kupovinu većih količina nekih proizvoda. Ako pokušate da kupite veće količine proizvoda koji ima ograničenu zalihu, dobićete obaveštenje kojim ćemo vas zamoliti da smanjite količinu proizvoda koji želite da kupite.
Ako želite da vam opet pošaljemo potvrdu vaše porudžbine, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +381 (0)11 6555 945 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzbars@JYSK.com.
4. Račun
Nakon što pošaljemo vašu porudžbinu, vaši poručeni proizvodi krenu iz našeg centralnog magacina iz Bugarske, e-porukom ili SMS-om (u slučaju da ste uneli broj mobilnog telefona prilikom kupovine) ćete dobiti račun koji sadrži informacije:
- broj porudžbine
- adresa dostave
- način plaćanja
- datum dostave
- cene proizvoda i dostave (i naknade za plaćanje pouzećem, ako je ova opcija odabrana)
- kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
- informacije o vašem pravu na povraćaj i zamenu te o pravima o zaštiti potrošača
Uz to mogu biti priložena i uputstva o sastavljanju proizvoda. Ako vaš proizvod ima produženu garanciju, to će biti istaknuto na računu koji služi takođe kao dokaz garancije.
5. Dostava
Nudimo različite opcije dostave i preuzimanja JYSK proizvoda:
1. Webshop rezervacija sa preuzimanjem u JYSK prodavnici - besplatno
Ako izaberete Click & Collect, dobićete poruku u roku od 30 minuta sa potvrdom od prodavnice da je vaša rezervacija spremna. Svoju rezervaciju morate preuzeti istog dana ili u naredna dva radna dana prodavnice nakon što dobijete potvrdu. Svoju rezervaciju plaćate prilikom preuzimanja u JYSK prodavnici.
2. Webshop kupovina sa dostavom u JYSK prodavnicu – besplatno
Dostava u prodavnicu vam daje mogućnost poručivanja većeg broja proizvoda od onih koje nudimo u našim prodavnicama. Ovi proizvodi se pakuju u našem centralnog skladištu u Bugarskoj i šalju u prodavnicu koju izaberete za preuzimanje svoje porudžbine. Prema tome, možete očekivati od 6 do 10 radnih dana dostave, pre nego što možete preuzeti porudžbinu u nekoj od JYSK Srbija prodavnica. Možete odabrati opciju Dostava u prodavnicu samo ukoliko je vaša porudžbina u iznosu od 5999 RSD ili više.
3. Webshop kupovina sa dostavom na adresu po vašem izboru – naplaćuju se troškovi dostave
JYSK Srbija može da isporuči proizvode samo onim kupcima koji se nalaze na adresama unutar granica Republike Srbije.
Razlikujemo 2 vrste dostave:
- Dostava proizvoda u obliku paketa (manji proizvodi). Manji su proizvodi npr. jorgani, peškiri i posteljine.
- Dostava proizvoda kao Kućna dostava (veliki proizvodi). Veliki su proizvodi npr. dušeci, kreveti i nameštaj
JYSK.rs će odrediti vrstu dostave u odnosu na vrstu proizvoda koji poručite.
U slučaju problema sa dostavom, moguće je da će vaša porudžbina biti podeljena u dve ili više dostava te u tom slučaju JYSK Srbija pokriva sve dodatne troškove.
Savetujemo vam da unesete broj mobilnog prilikom izrade porudžbine tako da vas JYSK Srbija ili naši kuriri mogu obavestiti o dostavi pozivom ili SMS porukom.
Proverite jesu li vaše ime i prezime/naziv kompanije i PIB, adresa te dogovoreni datum dostave na računu ispravni.
Dostave se mogu produžiti zimi zbog vremenskih uslova, o čemu ćemo Vas obavestiti blagovremeno.
Vi ste odgovorni za odlaganje ambalaže.
Dostava je besplatna ukoliko je vaša porudžbina u iznosu od 35.000 RSD ili više.
Dostava malih proizvoda (manji proizvodi poput jorgana, Peškira i posteljine)
Dostava malih proizvoda dostavlja se na vašu adresu za dostavu, odnosno u skladu sa prethodnim dogovoru sa vama.
Mali proizvodi dostavljaju se u roku od 5 do 8 radnih dana od dana porudžbine.
Obaveštenja o dostavi
Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:
- Kada je vaša porudžbina spakovana i poslata iz našeg skladišta iz Bugarske, dobićete SMS poruku i e-poruku potvrde slanja vaše porudžbine koji uključuju račun i detalje za praćenje porudžbine.
- Kada porudžbina stigne u distribucioni centar kuriske službe, primićete SMS obaveštenje kada će vam pošiljka biti isporučena.
- Bićete obavešteni o mogućim izmenama vezanim za dostavu.
- Na dan dostave ujutro ćete biti obavešteni SMS-om o dostavi.
Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.
Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovom linku http://www.dexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka.
Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +381 (11) 6555945 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00.
Dostava velikih proizvoda (veliki proizvodi poput dušeka, Kreveta i nameštaja)
Kurirska služba će vam dostaviti proizvode na vašu kućnu adresu, odnosno na vašu adresu za dostavu, u skladu sa prethodnim dogovorom sa vama. Velike proizvode možemo da vam unesemo do mesta njihove upotrebe uz naknadu koja se obračunava prema gabaritima paketa. Veliki proizvodi dostavljaju se u roku od 5 do 9 radnih dana od dana porudžbine.
Obaveštenja o dostavi
Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:
- Kada je vaša porudžbina spakovana i poslata iz našeg skladišta iz Bugarske, dobićete SMS poruku i e-poruku potvrde slanja vaše porudžbine koji uključuju račun i detalje za praćenje porudžbine.
- Kada porudžbina stigne u distribucioni centar kuriske službe, primićete SMS obaveštenje kada će vam pošiljka biti isporučena.
- Bićete obavešteni o mogućim izmenama vezanim za dostavu.
- Na dan dostave ujutro ćete biti obavešteni SMS-om o dostavi.
Dostave se mogu produžiti zimi zbog vremenskih uslova o čemu ćemo Vas obavestiti blagovremeno.
Kurirska služba će vam se javiti dan pre dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat pre dostave.
Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.
Važno: Ako vam kurirska služba ne uspe dostaviti proizvod na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas pozvati. Tada možete da dogovorite novu dostavu svoje porudžbine.
Isporuke velikih proizvoda vrše se do prvog kolskog prilaza u slučaju da vozilo ne može da priđe do adrese kupca (uska ulica, neasfaltiran put, nepristupačan teren i sl.).
Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +381 11 6555 945 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00.
Zaprimanje vaše porudžbine
Pri preuzimanju porudžbine, molimo:
- proverite odgovara li broj kutija/paketa broju kutija/paketa navedenom u porudžbini,
- pregledajte sve kutije/pakovanja u slučaju vidljivih oštećenja.
Ako je broj kutija/paketa manji od očekivanog, recite kuriru da ste uočili nedostatak. Sva odstupanja, bez obzira na to koliko su mala, trebate odmah prijaviti Korisničkoj službi.
Važno: kao kupac imate dva (2) meseca od dana preuzimanja porudžbine, tokom kojih trebate prijaviti delove ili pakete koji nedostaju. Savetujemo vam da proverite sve proizvode po prijemu porudžbine.
Oštećeni paketi/proizvodi
Ako su kutije/proizvodi oštećeni, preporučujemo da:
- Odbijete primiti pošiljku i potpišite nalog od vozača „Odbijen zbog oštećenja“
- Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od vozača „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirajte Korisničku službu.
- Slikajte pošiljku pre nego što je otpakujete.
Na taj način možemo identifikovati razloge za štetu i sprečiti slične situacije u budućnosti.
U svim slučajevima molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +381 11 6555 945 od ponedeljka do petka od 8:00 do 16:00 ili e-porukom korisnickasluzbars@JYSK.com da bi prijavili i rešili problem.
6. Pravila povraćaja i zamene
U JYSKu je lako vratiti ili zameniti proizvod ako se predomislite.
Vršimo potpuni povraćaj novca bez vremenskog ograničenja za nekorišćene proizvode koje vratite uz račun kupovine. Ovo važi za proizvode kupljene u prodavnicama kao i za one kupljene onlajn.
Molim obratite pažnju:
- Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamene za isti proizvod koji ste kupili.
- Nudimo Vam smanjenu vrednost proizvoda u slučaju da vraćeni proizvod nije u originalnom stanju.
- Proizvodi napravljeni po meri koji nisu po standardnim veličinama, koji se ne pojavljuju u našoj web prodavnici ili koji su proizvedeni prema vašim sopstvenim specifikacijama uglavnom imaju smanjenu povratnu vrednost.
- Naknada za dodatne usluge kao što je unošenje neće biti vraćene ako je isporuka izvršena.
Stanje vraćenih proizvoda
- Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišćen na način koji značajno umanjuje vrednost, zadržavamo pravo da smanjimo ili odbijemo povraćaj novca.
- Kada vraćate proizvod, uverite se da je dobro upakovan, po mogućnosti u originalnom pakovanju. U tom slučaju možemo ponovo prodati proizvod i usrećiti drugog kupca. Sačuvajte priznanicu od prevoznika ako je dobijete. Nedostatak originalnog pakovanja može dovesti do toga da JYSK smanji iznos povraćaja.
- Nudimo probni period od 100 dana za GOLD dušeke. Pročitajte više o GOLD dušecima. Probni period od 100 dana ne važi za GOLD naddušeke.
Troškovi dostave
- Ako sami vratite proizvod u JYSK prodavnicu, mi ćemo refundirati početne troškove transporta.
- Ako želite da JYSK organizuje povraćaj robe, nećemo vam refundirati početne troškove transporta, jer će iznos pokriti naše troškove vraćanja proizvoda.
- Ako vratite porudžbinu u prodavnicu, koju je isporučio lokalni prevoznik, nećemo refundirati troškove transporta.
- Ako ne vratite celu porudžbinu, već samo deo porudžbine, nećemo vam refundirati troškove transporta.
Povraćaj sredstava
Povraćaj novca će biti izvršen što je pre moguće, a najkasnije 14 dana nakon što ste primili obaveštenje o otkazivanju. JYSK može zadržati povraćaj novca dok ne primimo vraćeni proizvod ili dok ne dostavite dokumentaciju da ste vratili proizvod. Ukoliko nemate dokaz o kupovini, iznos povraćaja će biti jednak najnižoj ceni proizvoda u zadnjih 60 dana.
Otkazivanje porudžbine pre prijema
Ako želite da otkažete svoju porudžbinu na JYSK.rs pre nego što je primite, morate kontaktirati JYSK korisničku službu da otkažete porudžbinu navodeći broj porudžbine kako biste dogovorili vraćanje. Ako niste prihvatili isporuku svoje porudžbine, povraćaj porudžbine vam neće biti dodatno naplaćen.
Kako izvršiti povraćaj
Naša politika vraćanja važi za proizvode kupljene u prodavnicama kao i za one kupljene onlajn.
Najbrži i najlakši način da vratite svoj proizvod je u JYSK prodavnicu. Ako vratite proizvod u prodavnici, dobijate povraćaj novca, uključujući sve troškove transporta. Na ovaj način obezbeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli ponovo prodati drugom srećnom kupcu.
Uz naknadu za transport, možemo organizovati i vraćanje onlajn porudžbine. Pročitajte više o tome kako JYSK može da vam pomogne da organizujete vaš povraćaj u našim čestim pitanjima o tome kako da izvršite povraćaj. Alternativno, možete koristiti naš onlajn obrazac za povraćaj.
7. Reklamacije
Nudimo 2-godine garancije na sve proizvode počevši od dana preuzimanja proizvoda.
- Je li vaš proizvod oštećen?
- Nedostaju li delovi u vašoj porudžbini?
- Je li je porudžbina bila podložna oštećenju prilikom prevoza?
- Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom proizvoda?
- obratite se JYSK prodavnici u kojoj ste kupili proizvod te ponesite račun kao dokaz kupovine na uvid.
Takođe, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzbars@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj porudžbine (ili prodavnicu ako ste tamo kupili proizvod) da bi brže obradili vaš prigovor.
Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom roku od trenutka kada utvrdite oštećenje. Ako JYSK odobri reklamaciju, pokrićemo sve troškove u vezi s porudžbinom ili vam ponuditi zamenski proizvod.
JYSK d.o.o.
Batajnički drum 1, 11000 Beograd
Matični broj 20658266
PIB 106679160
Na osnovu člana 55. Zakona o zaštiti potrošača ("Sl. glasnik RS", br. 62/2014, 6/2016, 44/2018 i 88/2021 – dr. Zakon) privredno društvo JYSK d.o.o. sa potpisnicima Vesna Kukić Lončarić i Siniša Sučec, sa sedištem u ul. Batajnički drum 1,11080 Beograd – Zemun, daje:
Obaveštenje
O mogućnosti pokretanja vansudskog postupka rešavanja sporova od strane potrošača
Privredno društvo JYSK d.o.o., ovim obaveštava Potrošače da smo kao prodavci prema Zakonu o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“, br. 88/2021) obavezni da učestvujemo u vansudskom rešavanju potrošačkih sporova pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ukoliko Potrošač podnese predlog za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora neposredno, preko pošte ili elektronskim putem Ministarstvu nadležnom za poslove zaštite potrošača.
Nakon prijema predloga za pokretanje postupka vansudskog rešavanja potrošačkog spora, Ministarstvo nadležno za poslove zaštite potrošača ga prosleđuje telu koje je po mestu obavljanja vansudskog rešavanja potrošačkog spora najbliže mestu prebivališta potrošača ili telu za koje Ministarstvo proceni da će postupak vansudskog rešavanja spora rešiti na najefikasniji i najcelishodniji način, imajući u vidu predlog potrošača.
Lista tela za vansudsko rešavanje sporova je dostupna na sledećem linku
8. Zaštita ličnih podataka
Svrha ove politike privatnosti je da vas obavesti o tome kako JYSK („JYSK“, „mi“, „nas“) obrađuje vaše lične podatke i koja prava imate u tom pogledu.
Sledeće JYSK kompanije su odgovorne za svrhe opisane u nastavku i za usklađenost sa lokalnim zakonima o zaštiti podataka:
- JYSK A/S, Soedalsparken 18, 8220 Brabrand, DANSKA („JYSK HQ“)
- JYSK d.o.o. Srbija, Batajnički drum 1, 11080 Beograd-Zemun („JYSK JRS”)
Ako imate bila kakvih pitanja u vezi sa politikom privatnosti, kontaktirajte JYSK Srbija Korisničku službu. Lice za zaštitu podataka o ličnosti je Nick Mattheus van Leeuwen. Kontakt podaci lica za zaštitu podataka o ličnosti su: korisnickasluzbars@JYSK.com.
1. Svrha, vrste ličnih podataka i pravni osnov za obradu
Obrađujemo sledeće lične podatke:
Svrha | Vrste ličnih podataka | Pravni osnov |
---|---|---|
Online kupovine (uklj. Click & Collect i isporuke) | • Ime i prezime • Ime kompanije i informacije • Adresa za naplatu • Adresa za isporuku • E-adresa • IP adresa • Broj telefona • Referentni broj porudžbine • Izabrana prodavnica za dostavu • ID korisnika • Informacije o plaćanju | Obrada je neophodna radi ispunjenja ugovora sa vama o kupovini u JYSKu (GDPR, član 6(1)(b)). Naš legitimni interes za obradu kupovine (GDPR, član 6(1)(f)). |
Kreiranje i održavanje JYSK korisničkog naloga na veb-sajtu | • Ime i prezime • Naziv kompanije • ID korisnika • Adresa • E-adresa • Država • Istorija kupovine | Obrada je neophodna radi ispunjenja ugovora sa vama o pristupu i korišćenju korisničkog naloga (GDPR, član 6(1)(b)). Naš legitimni interes je da obezbedimo odgovarajuću registraciju i upravljanje korisničkim nalogom (GDPR, član 6(1)(f)). |
Analiza aktivnosti korisnika na veb-sajtu (kolačići) | • IP adresa • Aktivnost korisnika • Vremenske oznake • Informacije o pregledanju, uključujući informacije o vašim prethodnim posetama i preferencijama na veb-sajtu | Ako ste saglasni sa upotrebom kolačića, obrađujemo lične podatke na osnovu našeg legitimnog interesa za poboljšanje naših proizvoda i usluga (GDPR, član 6(1)(f)). Za više informacija pogledajte našu politiku kolačića. |
Newsletter | • Ime • E-adresa • Poštanski broj* • Datum rođenja* • Informacije o pregledanju, uključujući aktivnosti korisnika (podaci/izvor za prijavu, aktivnost e-pošte – prijem, otvaranje, klik) • Aktivnost veb-sajta (ID kolačića) *Opciono | Vaša saglasnost (GDPR, član 6(1)(a)). Naš legitimni interes je da obezbedimo odgovarajuće, relevantne i informativne personalizovane newslettere i njihovo upravljanje (GDPR, član 6(1)(f)). |
Podsetnik za povratak na zalihe | • E-adresa • Artikli na zalihi | Vaša saglasnost (GDPR, član 6(1)(a)). |
Lokator prodavnice | • Adresa • Poštanski broj • Informacije o lokacji vašeg uređaja | Vaša saglasnost (GDPR, član 6(1)(a)). |
Anketa za kupce | • Ime • Broj telefona • e-adresa • Recenzija | Naš legitimni interes za poboljšanje kvaliteta usluge ((GDPR, član 6(1)(f)). |
Korisnička služba i podrška | • Ime • Naziv kompanije • Adresa za naplatu • Adresa za isporuku • E-adresa • Poštanski broj • Broj telefona • ID korisnika • Istorija kupovine • Snimci telefonskih poziva • Komunikacijske evidencije • Informacije o plaćanju | Naš legitimni interes za obezbeđivanje odgovarajuće korisničke službe i podrške (GDPR, član 6(1)(f)). Vaša saglasnost za telefonske snimke (GDPR, član 6(1)(a)). |
Društvene mreže | • Korisničko ime / ime profila • Komentari / reakcije • Profilna slika • Komunikacijske evidencije • Ostale aktivnosti na društvenim mrežama | Naš legitimni interes za upravljanjem našim nalozima na društvenim mrežama i pružanjem odgovarajuće korisničke službe i podrške (GDPR, član 6(1)(f)). |
CCTV | • Snimak kamere | Naš legitimni interes za bezbednost naših prostorija, zaposlenih i kupaca (GDPR, član 6(1)(f)). |
Dostava proizvoda angažovanjem spoljnih saradnika koji vrše prevoz/dostavu proizvoda kupcima | • Ime • Prezime • Adresa za isporuku • Broj telefona | Obrada je neophodna radi ispunjenja ugovora sa vama o kupovini u JYSKu (GDPR, član 6(1)(b)). Naš legitimni interes za obradu kupovine i dostavu kupljenih proizvoda. |
2. Kome prenosimo lične podatke?
Vaše lične podatke možemo otkriti osobama, JYSK poslovnim partnerima i organima kojima su lični podaci potrebni za ispunjavanje gore navedene svrhe obrade ili prema kojima smo u obavezi da otkrijemo vaše podatke u skladu sa važećim zakonom.
U nekim slučajevima koristimo procesore trećih strana za obradu vaših ličnih podataka u naše ime, kao što su dobavljači rezervnih kopija ili rešenja u oblaku ili drugi IT sistemi koje koristi JYSK.
Prilikom prenosa ličnih podataka u zemlje izvan EU/EEA, JYSK obezbeđuje adekvatan nivo zaštite korišćenjem standardnih ugovornih klauzula EU u sporazumima sa primaocima podataka ili osiguravanjem da primaoci barem podležu posebnim mehanizmima sertifikacije ili predstavljaju „bezbedne“ treće zemlje koje je odobrila Evropska komisija.
Možete da zatražite kopiju osnove za prenos tako što ćete kontaktirati JYSK koristeći goren avedene kontakt informacije.
3. Period čuvanja
Čuvamo lične podatke onoliko dugo koliko je potrebno da bismo ispunili goreopisane svrhe.
Rezervne kopije koje sadrže lične podatke o vama se rutinski brišu uzastopnim prepisivanjem i više nisu dostupne konvencionalnim sredstvima.
4. Prava
U bilo kom trenutku možete da zatražite informacije o svojim ličnim podacima, kao i njihovu ispravku i brisanje. Pored toga, možete da ograničite obradu vaših ličnih podataka, uložiti prigovor na obradu i ostvariti svoje pravo da otkrijete i prenesete svoje lične podatke drugom kontroloru (pravo na prenosivost podataka).
Ako ste saglasni sa obradom vaših ličnih podataka, svoju saglasnost možete da opozovete u bilo kom trenutku tako što ćete nas kontaktirati. Međutim, takav opoziv nema uticaja na obradu ličnih podataka koja se dogodila pre opoziva.
5. Pritužbe
Možete uložiti pritužbu organu Povereniku za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti na našu obradu vaših ličnih podataka u bilo kom trenutku.
6. Izmene i dopune politike privatnosti
Ova politika privatnosti može da se ažurira i menja, na primer zbog promena zakona i prakse o zaštiti podataka. Preporučujemo vam da ostanete informisani o svim izmenama i dopunama u politici privatnosti. Neke izmene i dopune će vam biti saopštene direktno putem e-pošte, a u određenim situacijama od vas će možda biti zatraženo da prihvatite značajne izmene i dopune.
Datum poslednje izmene i dopune politike privatnosti:: 15/12/2023
9. Kada se prijavite na naš newsletter
U svrhu slanja newslettera, JYSK d.o.o., prikupljaće i obrađivati sledeće lične podatke o vama:
- E-adresu
- Ime i prezime
- Adresu (izborno)
- Datum rođenja (izborno)
- Pol (izborno)
Čuvamo vaše podatke u bazi podataka na zaštićenom serveru. Pristup vašim informacijama ima samo webmaster JYSK Srbija te partner. Garantujemo da ne otkrivamo niti prodajemo vašu e-adresu drugim kompanijama.
Newsletter šaljemo samo onim primateljima koji su se na njega prijavili, pri čemu se služimo dvostrukom potvrdom, tzv. double opt-in, na način da drugi ne mogu uneti vašu e-adresu te vas na taj način prijaviti na newsletter. Ako ste primili naš newsletter bez da ste se na njega prijavili, moguće je da vam ga je neko prosledio.
Kada se prijavite na JYSK newsletter, možete očekivati 1-4 newslettera nedeljno od JYSKa putem e-pošte.
Newsletteri sadrže najnovije ponude, vesti i informacije o trenutnim promocijama u asortimanu JYSK Srbije. Nakon registracije, pristajete i na obaveštenja o uslugama, uključujući podsetnike na nedovršenu kupovinu na JYSK.rs, popratne e-poruke nakon obavljene kupovine te e-poruke koje sadrže informacije o JYSK proizvodima za koje ste iskazali interes.
Prijavu na newsletter možete otkazati u bilo kom trenutku. Možete se odjaviti jednostavno, u bilo koje vreme putem linka u newsletteru.
JYSK d.o.o. će sačuvati lične podatke dok ne povučete svoj pristanak.
Dozvola koju ste dali je pravna osnova za obradu vaših ličnih podataka.
10. Obaveštenje o privatnosti za kandidate koji se prijavljuju za posao
Ko je kontrolor odgovoran za obradu podataka i kome se obratiti?
Kontrolor i kontakt za privatnost mogu se naći u odeljku 8 ovih Odredbi i uslova. Takođe možete kontaktirati regrutera navedenog u prepisci sa nama u bilo kom trenutku.
Koje lične podatke obrađujemo kada se prijavite za posao?
Kada nam se prijavite, vaše podatke čuvamo u našem sistemu za upravljanje prijavama Smart Recruiters. Kategorije ličnih podataka koje se obrađuju uključuju:
- Vašu identifikaciju I kontakt podatke, uključujući linkove do vaših profila na društvenim mrežama, koje ste naveli
- dokumente koje ste nam dostavili, kao što su CV (radna biografija), sertifikati, preporuke za posao i vaši odgovori na pitanja procene
- istoriju vase komunikacije sa nama putem elektronske pošte, interne povratne informacije o vašoj prijavi,
- procene I video intervjue koje ste ispunili,
- status vaše prijave.
Kada posetite karijernu stranicu na JYSK-ovoj internet stranici, mi kreiramo izveštaje o obrascima korišćenja (internet lokacija sa koje dolazite, stranice koje posećujete, vreme provedeno na našoj internet stranici, informacije o korišćenom krajnjem uređaju itd.).
U koje svrhe i po kom pravnom osnovu koristimo vaše podatke?
Obrada podataka omogućava sprovođenje procesa prijave za posao kao korak pre sklapanja ugovora o radu. Primarni pravni osnov je član 6. st. 1 b) GDPR / član 12. stav 1. tačka 2. Zakona o zaštiti podataka o ličnosti. Ako ste angažovani, mi ćemo sačuvati vašu prijavu za potrebe razvoja zaposlenih.
Drugi pravni osnov je vaša saglasnost, čl. 6 st. 1 a) GDPR / član 12. stav 1. tačka 1. Zakona o zaštiti podataka o ličnost. Ako ste se uključili tako što ste potvrdili naš zahtev za poziv, koristimo vaš broj mobilnog telefona da komuniciramo sa vama putem SMS-a ili putem WhatsApp-a, u slučaju da ne odgovorite na e-mail. U pojedinačnim slučajevima, čuvamo vašu prijavu u grupi talenata, uz vašu saglasnost. Analiza korišćenja naših karijernih stranica zasniva se na saglasnosti za kolačiće, kategorije „Statistika“.
Naša interna kontrola je zasnovana na pravnom osnovu za optimizaciju naših operacija zapošljavanja, čl. 6 st. 1 f) GDPR / član 12. stav 1. tačka 6. Zakona o zaštiti podataka o ličnost.
Ko ima pristup vašim podacima?
Vaši podaci će biti na raspolaganju odgovornim regruterima, kao i menadžerima odgovornim za odabir zaposlenih u odgovarajućem odeljenju. Ova grupa ljudi može pripadati različitim kompanijama u okviru grupe Lars Larsen, u zavisnosti od radnog mesta.
U okviru grupe, JYSK Danska, grupa pruža podršku i kontrolne funkcije za zadatke u okviru regrutovanja i može imati pristup vašim podacima u potrebnoj meri. Pored toga, koristimo sisteme podrške kao što je SmartRecruiters. Svi pružaoci usluga su se obavezali da će čuvati poverljivost i poštovati zakonske zahteve.
Podaci se obrađuju u centrima podataka u okviru EU. Prenos podataka u treće zemlje (zemlje van Evropskog ekonomskog prostora), odvija se u putem naših procena korišćenjem sistema Prediktivni indeks, u vezi sa arhiviranjem podataka i tehničkom podrškom u SAD, na osnovu odgovarajućih zaštitnih mera, u vidu standardnih ugovornih klauzula EU.
Koliko dugo će se čuvati lični podaci?
Vaše podatke brišemo 6 meseci nakon završetka procesa prijave. Ako ste zaposleni, dokumentaciju za prijavu – osim video intervjua – čuvamo za vreme trajanja zaposlenja, stim što će vaši podaci o zaposlenju biti trajno čuvani kod društva JYSK DOO BEOGRAD- ZEMUN, koje će biti Vaš formalni poslodavac, u skladu sa Pravilnikom o zaštiti podataka o ličnosti i Zakonom o evidencijama u oblasti rada.
Povlačenje saglasnosti
Možete da povučete svoju saglasnost za primanje SMS poruka u bilo kom trenutku tako što ćete poslati SMS sa ključnom rečju „Stop“ ili saglasnost da primate WhatsApp poruke, tako što ćete aktivirati opciju „Blokiraj posao“ u podešavanjima aplikacije na telefonu (imajte na umu da onemogućavanje neće raditi sa funkcijom „Blokiraj“ u aplikaciji).
Vaša prava na zaštitu podataka
Imate pravo da zahtevate pristup ličnim podacima koji se odnose na vas, i ispravku ili brisanje ličnih podataka ili ograničenje obrade, kao i pravo na prenosivost podataka (članovi 15 do 20 u GDPR-u / član 26 Zakona o zaštiti podataka o ličnosti). Da biste ostvarili ova prava, obratite se regruteru koji je naveden u prepisci sa nama.
Imate pravo da u bilo kom trenutku uložite prigovor na obradu podataka koja je zasnovana na pravnom interesu. Tada ćemo prestati da obrađujemo vaše podatke, osim ako ne pronađemo relevantne pravne razloge za dalju obradu, koji imaju prednost.
Takođe imate pravo da uložite žalbu nadzornom organu za zaštitu podataka (nadzornom organu registrovane kancelarije kontrolora ili vašeg prebivališta).
11. "BUSINESS TO BUSINESS'' posebni uslovi prodaje i dostave
Ovaj odeljak se odnosi na posebne uslove prodaje i dostave za naše kupce koji kupuju naše proizvode za komercijalnu upotrebu.
Garancija
Imajte u vidu da nisu svi naši proizvodi namenjeni komercijalnoj upotrebi, i na takvim proizvodima se može očekivati veće habanje nego kod privatne upotrebe. Ako se proizvodi koriste u komercijalne svrhe, takva kupovina nije pokrivena garancijom. Ako su vam potrebna konkretnija uputstva o tome koje proizvode preporučujemo za komercijalnu upotrebu, možete kontaktirati JYSK korisničku službu.
Pravo na povraćaj
Imajte na umu da je pravo povraćaja nevažeće u komercijalne svrhe. Zato nije moguće odustati od kupovine koja je napravljena u komercijalnom kontekstu. Ovo se primenjuje čim nešto kupite u ime preduzeću ili pod ''Business to Business'' uslovima.
Odgovornost
Ni pod kojim uslovima JYSK nije odgovoran za gubitak profita, gubitak poslovanja ili druge indirektne gubitke.