Uslovi prodaje i dostave

Navedeni uslovi prodaje i dostave primenjuju se na svaku kupovinu obavljenu na JYSK.rs za dostavu po celoj Srbiji. Svi ugovori o prodaji sklopljeni na JYSK.rs biće na srpskom jeziku. Kupci moraju imati 18 ili više godina da bi kupovali na JYSK.rs.

Kompanija JYSK d.o.o. registrovana je kao JYSK d.o.o., Batajnički drum 1, Beograd,Matični broj.: 20658266, PIB: 106679160

Opšte informacije

Svi izloženi proizvodi zavise o dostupnosti ili stanju na zalihi. Nastojimo osigurati zalihe svih proizvoda, te ćemo vas upozoriti ako neki proizvod nije na zalihama. Ako iz bilo kog razloga, koji je izvan naše nadležnosti, ne možemo nabaviti proizvod ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam proizvod ne bude naplaćen.

Dali smo sve od sebe da bi opisali i prikazali proizvode što je preciznije moguće. Eventualno može doći do razlike u nijansama boje proizvoda prikazanih na vašem uređaju i stvarnog izgleda proizvoda zbog reprodukcije boje na uređaju. Ako budete imali pitanja ili trebate dodatne informacije, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +381 (0)11 6555 945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzbars@JYSK.com.

Zadnje ažurirano: 2019-08-30

1. CENA PROIZVODA

Cena pojedinačnog proizvoda nalazi se pod pregledom proizvoda, na stranici proizvoda i u korpi.

  • Cena pojedinačnog proizvoda ista je u JYSK prodavnici i na JYSK.rs
  • U cenu pojedinačnog proizvoda uračunat je PDV
  • Cena pojedinačnog proizvoda ne uključuje troškove dostave jer troškovi dostave zavise o mestu dostave i veličini proizvoda. Više o dostavi saznajte ovde
  • Dostupnost i cena JYSKovih proizvoda su podložne promenama zbog situacija rasprodatih zaliha, kao i pogrešnih cena ili pogrešno istaknutih cena. Ovo važi i za štampane ponude (u lecima/katalozima i ostalom štampanom materijalu) tako i za sve informacije koje se mogu da se pronađu na web-sajtu JYSK.rs. U slučaju pogrešne cene, nastojaćemo da je ispravimo u najkraćem mogućem roku.
  • Sve su cene aktuelne i redovno se ažuriraju
  • Za svaki proizvod vredi ona cena koja je bila vidljiva u vreme kupovine
  • Garancija cene: Pročitajte više.

Ako smo greškom istakli prenisku cenu proizvoda, nismo dužni dostaviti taj proizvod po navedenoj, pogrešnoj ceni, pod uslovom da Vas o istom obavestimo bez odlaganja, pre nego što vam isporučimo proizvod. U takvim slučajevima zadržavamo pravo otkazati vašu porudžbinu. U slučaju otkazivanja vaše porudžbine, izvršićemo potpuni povraćaj sredstava, uključujući troškove dostave u skladu s našim Pravilima povraćaja i zamene.

Garancija cene

Ako kupite proizvod u JYSKu i kasnije ga vidite po nižoj ceni, online ili u prodavnicama, nadoknadićemo vam razliku u ceni. Da bi ostvarili to pravo, jednostavno posetite JYSKovu prodavnicu ili se javite Korisničkoj službi da bi dobili razliku u ceni. Garancija cene vredi 30 dana od datuma kupovine, i sve što vi trebate napraviti jeste da nam pokažete račun od kupovine tog proizvoda iz prodavnice ili navedete broj porudžbine našoj Korisničkoj službi. Uslovi za ostvarenje garancije cene su sledeći:

  • Treba se ostvariti u roku od 30 dana nakon kupovine proizvoda
  • Uz dostavljanje originalnog računa na uvid

Ova garancija cene ne odnosi se na:

  • baštenski nameštaj tokom rasprodaje baštenskih proizvoda i proizvode tokom novogodišnje rasprodaje
  • odabrane posebne događaje (Black Friday, Zeleni Dani, VIP dani, Dani Online kupovine)
  • proizvodi koji izlaze iz asortimana i izložbene modele
  • prilikom otvaranja ili preuređenja prodavnice

Zvezdice (**) na bilo kojoj grafici na JYSK.rs ili bilo kojoj drugoj JYSK RS digitalnoj medijskoj aktivnosti, npr. u newsletter-u ili na društvenim mrežama, ukazuje na to da ponude ne uključuju proizvode s oznakom UVEK NISKA CENA.

Kako ostvariti pravo na garanciju cene

2. PLAĆANJE

Kreditna kartica

U korpi u webshopu videćete ukupan iznos kupovine, uključujući PDV i troškove dostave. To je ukupna cena koju treba da platite.

Proizvode kupljene na JYSK.rs možete plaćati sledećim debitnim/kreditnim karticama:

  • MasterCard,
  • Maestro,
  • Visa,
  • Visa Electron.

Kada plaćate kreditnom karticom, zaštićeni ste od krađe bez odgovornosti. Ako neko zloupotrebi vašu karticu, možete tražiti povraćaj novca od izdavaoca kartice.

Vaše je plaćanje izvršeno sigurnom i šifriranom vezom, koja osigurava da vašim podacima o plaćanju ne može pristupiti druga osoba. Vaše je plaćanje garantovano kroz sistem plaćanja našeg partnera.

Mi garantujemo da nećemo sačuvati bilo kakve poverljive informacije u vezi s vašom kreditnom karticom na našem serveru. Nadalje, JYSK ne može pristupiti poverljivim podacima ni u kojem trenutku.

Od vas će se zatražiti sledeći podaci:

Broj kartice (16-cifreni broj s prednje strane vaše kartice)

Rok važenja (na prednjoj strani kartice)

Sigurnosni kod (trocifreni sigurnosni kôd sa poleđine vaše kartice, iznad magnetne trake desno)

Plaćanje pouzećem

Možete izabrati da platite vaše proizvode pri pouzeću uz doplatu. Mogućnost plaćanja pouzećem važi za manje narudžbine (isporučene preko City Expressa) koje ne prelaze 100 000 RSD. Za porudžbine koje se isporučuju kao dostava velikih proizvoda (isporučene preko Gebrüder Weissa) ne postoji maksimalan iznos. Naknadu za plaćanje pouzećem snosi kupac (obračunava se prilikom poručivanja i iznosi cca 3% od cene poručenih proizvoda). Plaćanje pouzećem vrši se isključivo gotovinom.

3. POTVRDA PORUDŽBINE

Kada napravite porudžbinu, primićete e-poruku s potvrdom o porudžbini. Potvrda o porudžbini sadrži sledeće informacije:

  • broj porudžbine
  • adresa dostave
  • način plaćanja
  • datum dostave
  • cene proizvoda i dostave (i naknade za plaćanje pouzećem, ako je ova opcija odabrana)
  • kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
  • informacije o vašem pravu na povraćaj i zamenu te o pravima o zaštiti potrošača

Porudžbina je samo naša ponuda za kupovinu. Imajte na umu da se ova e-poruka o potvrdi porudžbine ne smatra vašim konačnim prihvatanjem ponude JYSK Srbije.

Mi smatramo da ste prihvatili ponudu tek nakon što vam pošaljemo e-poruku kojom vas obaveštavamo da smo vam poslali proizvod. Tek se u tom trenutku kreira ugovor između vas i nas, kojim vam prodajemo proizvod koji ste poručili od nas.

Čim je ugovor sklopljen, ne možete više izmeniti vašu porudžbinu (međutim, možete otkazati porudžbinu kako je navedeno u našim Pravilima povraćaja i zamene.

Sve dok se ne sklopi ugovor, mi možemo u bilo kom trenutku odbiti dostavljanje proizvoda. Ako odbijemo dostavljanje proizvoda iako je već plaćanje izvršeno, vratićemo vam puni iznos koji je naplaćen u skladu s našim Pravilima povraćaja i zamene.

Nastojimo osigurati zalihe svih proizvoda i obavestićemo vas ako neki proizvod nije na zalihi. Ako vam iz bilo kojeg razloga koji je izvan naše nadležnosti ne možemo nabaviti proizvod, ne snosimo odgovornost za to, ali pobrinućemo se da vam proizvod ne bude naplaćen. Radi interesa svih naših kupaca možemo ograničiti kupovinu većih količina nekih proizvoda. Ako pokušate da kupite veće količine proizvoda koji ima ograničenu zalihu, dobićete obaveštenje kojim ćemo vas zamoliti da smanjite količinu proizvoda koji želite da kupite.

Ako želite da vam opet pošaljemo potvrdu vaše porudžbine, molimo vas da se javite Korisničkoj službi pozivom na broj +381 (0)11 6555 945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzbars@JYSK.com.

4. RAČUN

Nakon što pošaljemo vašu porudžbinu, vaši poručeni proizvodi krenu iz našeg centralnog magacina u Poljskoj, e-porukom ili SMS-om (u slučaju da ste uneli broj mobilnog telefona prilikom kupovine) ćete dobiti račun koji sadrži informacije:

  • broj porudžbine
  • adresa dostave
  • način plaćanja
  • datum dostave
  • cene proizvoda i dostave (i naknade za plaćanje pouzećem, ako je ova opcija odabrana)
  • kontakt-podaci JYSKove Korisničke službe
  • informacije o vašem pravu na povraćaj i zamenu te o pravima o zaštiti potrošača

Uz to mogu biti priložena i uputstva o sastavljanju proizvoda. Ako vaš proizvod ima produženu garanciju, to će biti istaknuto na računu koji služi takođe kao dokaz garancije.

5. DOSTAVA

Nudimo različite opcije dostave:

1. Preuzimanje u bilo kojoj JYSK prodavnici u Srbiji – bez troškova dostave

Da bi izbegli troškove dostave, kupovinu i preuzimanje proizvoda u našoj prodavnici možete napraviti na sledeći način:

Usluga Click & Collect moguća je za sve proizvode koji su dostupni u našim prodavnicama. Ako izaberete uslugu Click & Collect, primićete SMS poruku od prodavnice u roku od 1 sata da su rezervisani proizvodi spremni za preuzimanje. Rezervaciju morate da preuzmete tokom radnog vremena prodavnice na dan prijema SMS poruke ili sledeći radni dan. Svoju rezervaciju plaćate prilikom preuzimanja u JYSK prodavnici.

Click & Collect

2. Dostava na adresu po vašem izboru - naplaćuju se troškovi dostave

JYSK Srbija može da isporuči proizvode samo onim kupcima koji se nalaze na adresama unutar granica Republike Srbije.

Razlikujemo 2 vrste dostave:

  • Dostava proizvoda u obliku paketa (manji proizvodi). Manji su proizvodi npr. jorgani, peškiri i posteljine.
  • Dostava proizvoda kao Kućna dostava (veliki proizvodi). Veliki su proizvodi npr. dušeci, kreveti i nameštaj

JYSK.rs će odrediti vrstu dostave u odnosu na vrstu proizvoda koji poručite.

U slučaju problema sa dostavom, moguće je da će vaša porudžbina biti podeljena u dve ili više dostava te u tom slučaju JYSK Srbija pokriva sve dodatne troškove.

Savetujemo vam da unesete broj mobilnog prilikom izrade porudžbine tako da vas JYSK Srbija ili naši kuriri mogu obavestiti o dostavi pozivom ili SMS porukom.

Proverite jesu li vaše ime i prezime/naziv kompanije i PIB, adresa te dogovoreni datum dostave na računu ispravni.

Dostave se mogu produžiti zimi zbog vremenskih uslova, o čemu ćemo Vas obavestiti blagovremeno.

Vi ste odgovorni za odlaganje ambalaže.

Dostava je besplatna ukoliko je vaša porudžbina u iznosu od 25.000 RSD ili više.

Dostava malih proizvoda (manji proizvodi poput jorgana, Peškira i posteljine)

Dostava malih proizvoda dostavlja se na vašu adresu za dostavu, odnosno u skladu sa prethodnim dogovoru sa vama.

Mali proizvodi dostavljaju se u roku od 4-8 radnih dana od dana porudžbine.

Obaveštenja o dostavi

Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:

  • Kada je vaša porudžbina spakovana i poslata iz našeg skladišta u Poljskoj, dobićete SMS poruku i e-poruku potvrde slanja vaše porudžbine koji uključuju račun i detalje za praćenje porudžbine.
  • Kada porudžbina stigne u distribucioni centar kuriske službe, primićete SMS obaveštenje kada će vam pošiljka biti isporučena.
  • Bićete obavešteni o mogućim izmenama vezanim za dostavu.
  • Na dan dostave ujutro ćete biti obavešteni SMS-om o dostavi.

Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.

Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovom linku http://www.dexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +381 (11) 6555945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00.

Dostava velikih proizvoda (veliki proizvodi poput dušeka, Kreveta i nameštaja)

Kurirska služba će vam dostaviti proizvode na vašu kućnu adresu, odnosno na vašu adresu za dostavu, u skladu sa prethodnim dogovorom sa vama. Velike proizvode možemo da vam unesemo do mesta njihove upotrebe uz naknadu koja se obračunava prema gabaritima paketa. Veliki proizvodi dostavljaju se u roku od 6-10 radnih dana od dana porudžbine.

Obaveštenja o dostavi

Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:

  • Kada je vaša porudžbina spakovana i poslata iz našeg skladišta u Poljskoj, dobićete SMS poruku i e-poruku potvrde slanja vaše porudžbine koji uključuju račun i detalje za praćenje porudžbine.
  • Kada porudžbina stigne u distribucioni centar kuriske službe, primićete SMS obaveštenje kada će vam pošiljka biti isporučena.
  • Bićete obavešteni o mogućim izmenama vezanim za dostavu.
  • Na dan dostave ujutro ćete biti obavešteni SMS-om o dostavi.

Dostave se mogu produžiti zimi zbog vremenskih uslova o čemu ćemo Vas obavestiti blagovremeno.

Kurirska služba će vam se javiti dan pre dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat pre dostave.

Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.

Važno: Ako vam kurirska služba ne uspe dostaviti proizvod na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas pozvati. Tada možete da dogovorite novu dostavu svoje porudžbine.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +381 11 6555 945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00.

Zaprimanje vaše porudžbine

Pri preuzimanju porudžbine, molimo:

  • proverite odgovara li broj kutija/paketa broju kutija/paketa navedenom u porudžbini,
  • pregledajte sve kutije/pakovanja u slučaju vidljivih oštećenja.

Ako je broj kutija/paketa manji od očekivanog, recite kuriru da ste uočili nedostatak. Sva odstupanja, bez obzira na to koliko su mala, trebate odmah prijaviti Korisničkoj službi.

Važno: kao kupac imate dva (2) meseca od dana preuzimanja porudžbine, tokom kojih trebate prijaviti delove ili pakete koji nedostaju. Savetujemo vam da proverite sve proizvode po prijemu porudžbine.

Oštećeni paketi/proizvodi 

Ako su kutije/proizvodi oštećeni, preporučujemo da:

  • Odbijete primiti pošiljku i potpišite nalog od vozača „Odbijen zbog oštećenja“
  • Prihvatite pošiljku, potpišite nalog od vozača „Oštećeno“ na dostavnom papiru te kontaktirajte Korisničku službu.
  • Slikajte pošiljku pre nego što je otpakujete.

Na taj način možemo identifikovati razloge za štetu i sprečiti slične situacije u budućnosti.

U svim slučajevima molimo vas da se odmah obratite Korisničkoj službi pozivom na broj +381 11 6555 945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00 ili e-porukom korisnickasluzbars@JYSK.com da bi prijavili i rešili problem.

6. PRAVILA POVRAĆAJA I ZAMENE

Vratite kupljeni proizvod kad god želite.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zameniti proizvod.

Mi vam vraćamo celokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se važi za proizvode kupljene u prodavnicama, kao i za one kupljene u webshopu.

Imajte na umu:

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamene za isti proizvod koji ste kupili.
  • Ako vratite proizvod koji je oštećen neadekvatnim rukovanjem robom ili korišćen tako da je njegova vrednost značajno umanjena, zadržavamo pravo da smanjimo iznos povraćaja ili da odbijemo povraćaj.
  • Proizvodi napravljeni po meri, kao što su dušeci generalno imaju manju vrednost pri povraćaju.
  • Mi ćemo nadoknaditi početne troškove dostave. Vi snosite troškove dostave pri povraćaju proizvoda.
  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći od isporuke da isprobate naš najbolji, GOLD dušek. Saznajte više o GOLD dušecima.

Napominjemo da trošak dodatne usluge, tj. unošenja ne vraćamo ako je dostava izvršena.

Saznajte više o tome kako vratiti proizvode kupljene u prodavnici ili na JYSK.rs.

Otkazivanje porudžbine pre dostave

Ako želite otkazati porudžbinu na JYSK.rs pre nego što je preuzmete, kontaktirajte Korisničku službu te pritom navedite broj porudžbine. Ako je iznos već naplaćen po vašoj kartici, s Korisničkom službom takođe dogovarate povraćaj sredstava. Ako vam porudžbina nije dostavljena, nećemo vas teretiti za nedostavljene proizvode.

Obrazac o otkazivanju porudžbine

7. REKLAMACIJE

Nudimo 2-godine garancije na sve proizvode počevši od dana preuzimanja proizvoda.

  • Je li vaš proizvod oštećen?
  • Nedostaju li delovi u vašoj porudžbini?
  • Je li je porudžbina bila podložna oštećenju prilikom prevoza?
  • Postoje li neki drugi problemi u vezi s kvalitetom proizvoda?

- obratite se bilo kojoj JYSK prodavnici te ponesite račun kao dokaz kupovine na uvid ili drugi dokaz o kupovini (kopija računa, slip i sl.)

Takođe, možete se obratiti našoj Korisničkoj službi e-porukom na korisnickasluzbars@JYSK.com te priložite fotografiju na kojoj je oštećenje vidljivo. Molimo da navedete i broj porudžbine (ili prodavnicu ako ste tamo kupili proizvod) da bi brže obradili vaš prigovor.

Važno je da prigovor podnesete u što kraćem vremenskom roku od trenutka kada utvrdite oštećenje. Ako JYSK odobri reklamaciju, pokrićemo sve troškove u vezi s porudžbinom ili vam ponuditi zamenski proizvod.

8. ZAŠTITA LIČNIH PODATAKA

Važna nam je vaša sigurnost prilikom kupovine na JYSK.rs. JYSK Srbija je odgovoran za sve podatke i usklađen je sa Zakonom o zaštiti podataka o ličnosti (“Sl. Glasnik RS”, br. 97/2008, 104/2009-dr Zakon, 68/2012-odluka US i 107/2012).

Lični podaci koje prikupimo biće skladišteni od strane JYSK Srbije u Danskoj i moći će im pristupiti entiteti koji pripadaju JYSK Grupi širom sveta. Skladište se na sigurnom kod naših hosting partnera. U svakom trenutku možete

  • Podneti žalbu nadzornom organu ( npr. Povereniku za zaštitu ličnih podataka)
  • Zatražiti pristup i ispravak ili brisanje ličnih podataka
  • Ograničiti obradu ličnih podataka ili izneti prigovor na obradu ličnih podataka
  • Zahtevati mobilnost ličnih podataka, ukoliko je nužno

Možete dobiti više informacija vezano za lične podatke koje JYSK skladišti i obrađuje o vama, kontaktirajući JYSK Srbija Korisničku službu.

Važno je da znate da zaštita podataka kako je trenutno primenjuju zemlje izvan Evropske Unije nije u skladu sa zaštitom ličnih podataka u zemljama unutar Evropske Unije. Prenos podataka između zemalja JYSK Grupacije bazira se na ugovoru o prenosu podataka ili drugim pravnim osnovama. Vi imate pravo zatražiti primerak ugovora o prenosu podataka između JYSKa i zemalja Grupacije kontaktiranjem naše Korisničke službe u Srbiji.

U JYSK Srbija, posvećeni smo poštovanju važećih zakona i pravila dobrog marketinga. Ukoliko ste pristali na bilo koju od navedenih usluga, zadržavamo pravo da vam šaljemo ažuriranja naših Uslova prodaje i dostave, bez obzira na to da li ste povukli svoj pristanak ili ne. Nećemo vam slati nikakav drugi tip informacija.

Prikupljanje I obrađivanje ličnih podataka

JYSK Srbija prikuplja podatke:

  • Kada posetite i kupujete na JYSK.rs
  • Putem telefona ili u našim prodavnicama
  • Kada učestvujete u anketama, akcijama ili takmičenjima
  • Kada kontaktirate našu Korisničku službu u prodavnici, online ili putem telefona
  • kada se registrujete na JYSK.rs
  • kada se prijavite na naš Newsletter

Koje vrste podataka JYSK Srbija prikuplja?

U svrhu online prodaje i zadovoljstva kupaca, ciljanog online marketinga, poboljšavanja naših proizvoda i usluga, administrativnih i internih biznis svrha, JYSK Srbija, matični broj: 20658266, može prikupljati i obrađivati vaše sledeće lične podatke:

  • Vaše ime i prezime
  • Vašu adresu
  • Vaš broj telefona
  • Vašu e-adresu
  • IP adresu sa koje ste izvršili kupovinu
  • Odabranu prodavnicu za dostavu
  • Naziv kompanije

Svi podaci biće tretirani kao poverljive informacije. JYSKova obrada ličnih podataka počiva na sledećim pravnim osnovama:

  • Obrada neophodna za izvršenje ugovora zaključenog sa licem na koje se podaci odnose (npr. kupovina na JYSK.rs)
  • Obrada neophodna za ispunjavanje zakonskih obaveza kojima JYSK podleže (npr.u skladu sa račonovodstvenim pravilnicima)
  • Obrada neophodna u svrhu legitimnih interesa JYSK-a (npr. interne poslovne svrhe, poput poboljšavanja naše web-stranice ili unapređenja naših usluga I proizvoda I otkrivanja prevara)
  • Vašem pristanku (newsletter-i, registrovanje korisnika)

Koristimo vašu e-adresu kao vezu u izvršavanju vaših porudžbina i za potrebe istraživanja. Ako želite da dobijate naš newsletter, potrebna je saglasnost sa vaše strane.

Ne koristimo vaš broj telefona za prodajne pozive. Bićete kontaktirani telefonom sa naše strane jedino ukoliko postoji problem sa vašom porudžbinom i/ili kako bismo dobili informacije o vašoj dostavi.

Vaši lični podaci mogu biti korišćeni u slučaju policijske istrage, jer prijavljujemo lažne uplate policiji. Delimo korisnički račun i druge lične podatke kada smatramo da je to nužno da bismo bili u skladu sa zakonima na snazi I da bismo sprečili krađe I prevare, npr. u vezi sa kreditnim karticama.

JYSK Srbija deli lične podatke jedino sa kurirskim službama koji su povezani za dostavom. Ukoliko je neophodno, JYSK Srbija deli lične podatke sa relevantnim dobavljačima robe. JYSK ne deli, ne prodaje niti na bilo koji drugi način čini vaše lične podatke dostupne trećim licima.

Vaše lične podatke čuvaćemo samo onoliko koliko je to neophodno u svrhe opisane u ovoj Zaštiti ličnih podataka. Period čuvanja zavisi od vrste podataka I razloga zbog kog su podaci prikupljeni i sačuvani na prvom mestu. Konstantno pregledamo naše periode zadržavanja, uzimajući u obzir naše razloge za obradu vaših ličnih podataka i pravnu osnovu za to.

Plaćanje na JYSK.rs

Kada kupujete na JYSK.rs, plaćanje se vrši putem sigurne veze, koja osigurava da vašim informacijama o plaćanju ne može pristupiti neželjena treća strana. Pročitajte više o plaćanju.

Kada kupujete u JYSK Srbija prodavnicama

Koristimo video nadzor u našim prodavnicama. To činimo da bismo osigurali sigurnost naših zaposlenih, sprečili kriminal, i da bismo obezbedili dokaze i samim tim informacije koje bi bile korisne za policijsku istragu u slučaju ikakvih kriminalnih aktivnosti. Video zapisi se skladište u sigurnom okruženju i uz ograničen pristup osoblja zaduženog za bezbednost.

Kolačići

Cilj nam je ponuditi web-stranicu prilagođenu korisniku sa relevantnim sadržajem. Zato upotrebljavamo tehnologije za prikupljanje i obradu informacija o tome kako se koristi naša web-stranica. Te podatke prikupljamo putem takozvanih kolačića. Kolačić je mala tekstna datoteka koja je sačuvana na vašem kompjuteru. Između ostalog, to znači da vas naša web-stranica pamti kada se vratite na nju te zahvaljujući tim kolačićima možemo izraditi statistiku koja pokazuje kako se vi i drugi korisnici ponašate na web-stranici.

Takođe koristimo kolačiće od različitih partnera da bismo saznali koji su delovi naše web-stranice korisnici posetili. Ovde pogledajte detaljne informacije o pružatelju usluga, isteku i svrsi pojedinih kolačića.

Možete se predomisliti u vezi s prihvatanjem kolačića u bilo kom trenutku. Ovde promenite svoj pristanak. Kolačiće možete izbrisati u bilo kojem trenutku. Na https://blog.limundograd.com/2017/06/brisanje-cache-i-cookies/ možete pronaći uputstvo kako to uraditi u različitim pretraživačima. Vaše će se postavke kolačića automatski izbrisati nakon 12 meseci.

Imajte na umu da postoje delovi web-stranice JYSK.rs koje možete koristiti samo ako je vaš pretraživač postavljen na prihvatanje kolačića.

Neke od informacija koje prikupljamo mogu se objaviti u anonimnoj formi, npr. kao informacije o broju korisnika na web-stranici. Informacije o našim kupcima važan su deo poslovanja i ne prodajemo ili delimo te podatke s drugima, osim ako nam za to niste dali dozvolu.

9. KADA SE PRIJAVITE NA NAŠ NEWSLETTER

U svrhu slanja newslettera, JYSK d.o.o., prikupljaće i obrađivati sledeće lične podatke o vama:

  • E-adresu
  • Ime i prezime
  • Adresu (izborno)
  • Datum rođenja (izborno)
  • Pol (izborno)

Čuvamo vaše podatke u bazi podataka na zaštićenom serveru. Pristup vašim informacijama ima samo webmaster JYSK Srbija te partner. Garantujemo da ne otkrivamo niti prodajemo vašu e-adresu drugim kompanijama.

Newsletter šaljemo samo onim primateljima koji su se na njega prijavili, pri čemu se služimo dvostrukom potvrdom, tzv. double opt-in, na način da drugi ne mogu uneti vašu e-adresu te vas na taj način prijaviti na newsletter. Ako ste primili naš newsletter bez da ste se na njega prijavili, moguće je da vam ga je neko prosledio.

Kada se prijavite na JYSK newsletter, možete očekivati 1-4 newslettera nedeljno od JYSKa putem e-pošte.

Newsletteri sadrže najnovije ponude, vesti i informacije o trenutnim promocijama u asortimanu JYSK Srbije. Nakon registracije, pristajete i na obaveštenja o uslugama, uključujući podsetnike na nedovršenu kupovinu na JYSK.rs, popratne e-poruke nakon obavljene kupovine te e-poruke koje sadrže informacije o JYSK proizvodima za koje ste iskazali interes.

Prijavu na newsletter možete otkazati u bilo kom trenutku. Možete se odjaviti jednostavno, u bilo koje vreme putem linka u newsletteru.

JYSK d.o.o. će sačuvati lične podatke dok ne povučete svoj pristanak.

Dozvola koju ste dali je pravna osnova za obradu vaših ličnih podataka.

10. PRIJAVE ZA POSAO

Kada se prijavite za posao u JYSKu:

Kada se registrujete na https://posao.jysk.rs/ i kreirate profil kandidata, moći ćete se jednostavno prijaviti za slobodnu poziciju u JYSKu. Da biste stvorili profil kandidata, JYSK prikuplja i obrađuje sledeće lične podatke o vama:

  • E-adresa
  • Ime i prezime
  • Biografija
  • Pol
  • Adresa (izborno)
  • Datum rođenja (izborno)

Svi će podaci biti tretirani kao poverljivi podaci i upotrebljavaće se za stvaranje ličnih profila kandidata na https://posao.jysk.rs/, kao i za stvaranje ciljanog mrežnog marketinga. Stvaranjem ličnih profila kandidata na https://posao.jysk.rs/ prihvaćate obradu vaših ličnih podataka.

Pravna osnova za obradu vaših ličnih podataka jest pristanak koji ste dali.

Izjava o privatnosti

Kada se prijavite za posao u JYSKu, vaša prijava i vaši lični podaci prijavljeni su u našem SAP HR sistemu za regrutaciju prema sledećim smernicama:

Ko koristi vaše podatke?

Vaša prijava i lični podaci koje unesete koristiće se isključivo za potrebe zapošljavanja, a ocenjivaće ih odgovorni za zapošljavanje u JYSKu - uključujući voditelje prodavnica, regionalne voditelje, voditelje sektora i/ili Sektor za ljudske resurse.

Naravno, vaši će lični podaci biti poverljivi.

Zašto trebamo vaše lične podatke?

Vaša prijava i lični podaci biće sačuvani u bazi podataka u našem sistemu za regrutaciju. Iako ne ispunjavate uslove za poziciju za koju ste se prijavili, mi ćemo vaše podatke spremiti za bilo koji budući konkurs, osim ako izbrišete podatke odnosno vaš profil kandidata ili nas kontaktirate izravno na posao@JYSK.com.

Saveti o vašim informacijama

Na vama je da proverite jesu li lični podaci koje dajete tačni i prihvatljivi. Nemojte uključivati lične podatke poput religije, seksualne orijentacije, rase ili informacije o zdravstvenom stanju. Napominjemo da vaša e-adresa deluje kao vaš jedinstveni ID kada se prijavite za posao u JYSKu. Stoga preporučujemo da unesete ličnu e-adresu kojoj drugi nemaju pristup.

Sigurnost

Svi podaci sačuvani su na sigurnim serverima kompanije JYSK. Vaši će se podaci čuvati do 6 meseci i onda će biti izbrisani.

Pristanak

Ako želite prihvatiti Izjavu o zaštiti podataka na temelju gore navedenih smernica, prilikom prijave označite kućicu s poljem „Da, pročitao/la sam i suglasan/na sam s izjavom o zaštiti privatnosti“ da biste dali svoj pristanak, a zatim ćemo moći primiti i obraditi vašu prijavu.

Source URL: Početna