Pregled korpe
Pregled korpe
"Ako imate pitanja u vezi sa povraćajem i reklamacijom artikla, rado ćemo Vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."
U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vreme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko kurirska služba vidi oštećenje, paket će biti zamenjen i dostavlja se neoštećeni.
Ukoliko primetite kako je Vaš paket oštećen u transport preporučujemo Vam da napravite sledeće:
Uvek Vam preporučujemo da napravite fotografiju paketa pre otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbegavanje istih oštećenja u budućnosti.
Ako zaprimite paket koji je oštećen ili prilikom otvaranja primetite oštećenje molimo Vas da uvek kontaktirate korisničku službu kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.
Ukoliko JYSK pogrešno pošalje proizvode koje niste naručili ili Vam nedostaju delovi molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 +381 11 6555 945.
JYSK će pokriti sve dodatne troškove za slanje novih paketa.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Vratite kupljeni proizvod kad god želite.
Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zameniti proizvod.
Mi vam vraćamo celokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se važi za proizvode kupljene u prodavnicama, kao i za one kupljene u webshopu.
Imajte na umu:
Napominjemo da trošak dodatne usluge, tj. unošenja ne vraćamo ako je dostava izvršena.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Ponedeljak - Petak: 09:00 - 17:00
Subotom i nedeljom ne radimo