Uređenje kućne kancelarije, tzv. home officea, utiče na našu produktivnost i kreativnost. Donosimo vam nekoliko tačaka koje trebate razmotriti kada razmišljate o preuređenju vašeg radnog kutka. Iznenadićete se, ali tajna je u detaljima.
1. Jeste li u pravoj sobi?
Pre nego što širom otvorite oči i um te razmotrite detalje, razmislite da li ste svoju kućnu kancelariju pozicionirali na pravom mestu - možda baš dnevni boravak pruža novo rešenje.
2. Dodajte lični pečat
Home office u kom su ukrasi odabrani u skladu sa ličnim ukusom daje živost prostoru, što će vam pomoći da se osećate prijatno i kao da ste na svome. Dekorišite svoju kućnu kancelariju svojim omiljenim bojama, odličnim tepihom, te čak i raskošnom foteljom na kojoj ćete moći intelektualno prionuti i ostvariti svoju kreativnost osećajući se opušteno.
Kada su u pitanju dekoracije, takođe razmislite da li ste tip za slike ili radije poneku nekonvencionalnu zidnu dekoraciju. Ne postoji pravilnik o uređenju kancelarije kada se nalazite u svom domu. Zato, da biste postigli najbolje rezultate, uredite svoju kućnu kancelariju u skladu sa ostatkom vašeg doma.
3. Izaberite sto u novoj, modernoj boji
Radni je sto dominatna tačka vaše kancelarije i ishodište vaših dekoracija. Stoga je važno da ga pažljivo izaberete i da je on odraz vašeg ukusa, te će se uklopiti u enterijer vašeg doma koji ste pomno uredili.
Sto svetle boje pružiće vam osećaj jednostavnosti i lakoće u prostoriji te se neće puno isticati. Tamni sto delovaće teže i glomaznije te može lako izdominirati nad ostalim detaljima, a na kraju i dizajnom enterijera vaše kućne kancelarije.
4. Birajte kancelarijsku stolicu po ličnom osećaju
Kancelarijska stolica takođe stavlja veliki naglasak na ukupan utisak o prostoriji. Svoj model jednostavno ćete uklopiti u home office: od svih koji vam se sviđaju, proverite koja vam pruža udobnost i funkcionalnost koju vaš posao zahteva.
Na primer, u skladu sa ličnim preferencijama izabraćete ili stolicu sa visokim naslonom koja pruža podršku i vašim leđima i vratu, ili ako ste aktivniji tip koji često ustaje, lako možete posegnuti i za stolicom sa nižim naslonom. I takva će vam stolica pružiti ravnotežu za rad, a jednostavnije i manje agresivno će se uklopiti u celokupan enterijer.
5. Osigurajte dovoljno prostora za odlaganje
Papiri i bezbrojne sitnice razbacane svuda brzo će promeniti vaš pomno dekorisan home office u haos, gde gubite kontrolu nad svojim stvarima, zbog čega može patiti vaša produktivnost. Proverite koje sve mogućnosti vaša kućna kancelarija ima za pametna rešenja kojima ćete održati red u vašoj kancelariji.
Jedna od opcija je da vaš sto ima police ili nabavite zidne police uz pomoć kojih ćete imati dovoljno mesta za sve kancelarijske potrepštine ili pregledno organizovana dokumenta. U svakom ćete trenutku moći da posegnete za potrebnom opremom.
6. Osigurajte dobar pogled sa stola
Prazan zid neprijatelj je svake kreativnosti i produktivnosti, stoga pobegnite od njega - okrenite mu leđa! Hrabro premestite svoj sto pod prozor da biste osigurali zdravu količinu svetlosti i svesnosti. :) Pripazite samo da vam sunce ne blješti direktno u ekran monitora ili laptopa.
7. Ne zaboravite na osvetljenje
Ogroman faktor u vašoj kućnoj kancelariji jeste izvor svetlosti. Bez potrebne količine svetla rizikujete pogoršanje vida. Dodajte nekoliko izvora svetlosti vašoj kancelariji tako da je možete prilagođavati u odnosu na deo dana.
Razmotrite gde će vam najbolje pristajati stona lampa, a da vam fokusira svetlost kada vam je najviše potrebna.
Da li i vi imate neki savet za uređenje kućnog radnog kutka?