Click & Collect - FAQ

Da li mogu da rezervišem bilo koji artikal preko web sajta?
Pojedini artikli na web sajtu mogu da se kupe samo online. Oni se ne nalaze u našim prodavnicama i zato ne mogu da se rezervirati. Pojedini artikli označeni su napomenom da se mogu kupiti isključivo online.

Kako mogu saznati da li je artikal na skladištu u prodavnici?
Pronađite artikal koji želite da rezervišete i kliknite na link "Rezerviši i preuzmi u prodavnici". Ovde možete videti količinu na skladištu u svakoj pojedinoj prodavnici.

Da li treba da platim online ili u prodavnici?
Plaćanje za Click & Collect obavlja se isključivo u prodavnici.

Kada će moji artikli biti spremni za preuzimanje?
U roku od sat vremena nakon kreiranja narudžbine na JYSK.rs, primićete e-poruku i SMS u kojima vas obaveštavamo da su vaši artikli spremni za preuzimanje.

Kada će moji artikli biti spremni za preuzimanje ako sam ih naručio/la van radnog vremena prodavnice?
Rezervacije koje su napravljene van radnog vremena prodavnice biće obrađene čim se prodavnica otvori. Čim osoblje prodavnice pripremi Vaše artikle za preuzimanje, bićete obavešteni e-mailom i SMS-om.

Gde tačno trebam preuzeti svoje artikle?
Da biste preuzeli svoje artikle, jednostavno pitajte zaposlene u prodavnici.

Šta moram imati sa sobom kada budem išao/išla po artikle?
Da biste preuzeli svoje artikle, morate sa sobom da ponesete potvrdu rezervacije. Potvrdu možete odštampati ili pokazati sa mobilnog telefona e-mail ili SMS-poruku koje ste dobili.

Koji je krajnji rok za preuzimanje artikala?
Dobićete obaveštenje od prodavnice kada možete preuzeti svoje artikle. Morate ih preuzeti tokom radnog vremena prodavnice, na dan primljenog obaveštenja ili tokom sledećeg radnog dana prodavnice.

Da li postoji 14-dnevni rok za povraćaj artikala kupljenih preko Click & Collecta?
Da, kada naručite artikal preko Click & Collecta, 14-dnevno pravo povraćaja artikala i dalje važi.

Da li mogu da otkažem svoju rezervaciju?
Potvrda rezervacije koju ste dobili e-mailom sadrži link na koji možete da kliknete da biste otkazali svoju rezervaciju.

Da li je moguće da se dogodi da nekog artikla koji sam naručio/la nema više na skladištu?
Nažalost, može da se dogodi da artikla kog ste rezervisali više nema na skladištu. U tom slučaju će osoblje prodavnice pokušati da Vam pronađe zamenski artikal.

Kome se mogu da se obratim ako imam još nekih pitanja pored gore navedenih?
Za ostala pitanja molimo Vas da se obratite korisničkoj službi putem ovog obrasca.