"Ako imate pitanja u vezi sa dostavom, rado ćemo Vam pomoći. Ako ne pronađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Dostava malih proizvoda dostavlja se na vašu adresu za dostavu, odnosno u skladu sa prethodnim dogovoru sa vama.
Mali proizvodi dostavljaju se u roku od 4 do 8 radnih dana od dana porudžbine.
Obaveštenja o dostavi
Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:
Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.
Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovom linku http://www.dexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka.
Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +381 (11) 6555945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00.
Kurirska služba će vam dostaviti proizvode na vašu kućnu adresu, odnosno na vašu adresu za dostavu, u skladu sa prethodnim dogovorom sa vama. Velike proizvode možemo da vam unesemo do mesta njihove upotrebe uz naknadu koja se obračunava prema gabaritima paketa. Veliki proizvodi dostavljaju se u roku od 5 do 9 radnih dana od dana porudžbine.
Obaveštenja o dostavi
Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:
Dostave se mogu produžiti zimi zbog vremenskih uslova o čemu ćemo Vas obavestiti blagovremeno.
Kurirska služba će vam se javiti dan pre dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat pre dostave.
Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).
Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.
Važno: Ako vam kurirska služba ne uspe dostaviti proizvod na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas pozvati. Tada možete da dogovorite novu dostavu svoje porudžbine.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.