Povraćaj i reklamacija artikla

"Ako imate pitanja u vezi sa povraćajem i reklamacijom artikla, rado
ćemo Vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."

Reklamacije

U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vreme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko kurirska služba vidi oštećenje, paket će biti zamenjen i dostavlja se neoštećeni.

Oštećenja u transportu

Ukoliko primetite kako je Vaš paket oštećen u transport preporučujemo Vam da napravite sledeće:

  • Odbijte pošiljku. To znači da date informaciju kuriru transporterske službe kako ne želite da zaprimite paket. Kada oštećeni artikal stigne do našeg magacina, automatski ćemo Vam poslati informaciju o zaprimanju i poslaćemo Vam ili novi artikal ili ćete dobiti povraćaj novca.
  • Zaprimite pošiljku koja ima oštećenje, ali zatražite od kurira da zapiše na dostavnici opis oštećenja paketa.

Uvek Vam preporučujemo da napravite fotografiju paketa pre otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbegavanje istih oštećenja u budućnosti.  

Primljeni oštećeni proizvod – kontaktirajte korisničku službu

 Ako zaprimite paket koji je oštećen ili prilikom otvaranja primetite oštećenje molimo Vas da uvek kontaktirate korisničku službu kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.

U pošiljci nema svih delova ili sam dobio pogrešan proizvod

Ukoliko JYSK pogrešno pošalje proizvode koje niste naručili ili Vam nedostaju delovi molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 +381 11 6555 945.

JYSK će pokriti sve dodatne troškove za slanje novih paketa.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Molimo Vas da odjednom priložite sve relevantne datoteke.
Prihvatamo datoteke u formatima: png jpg gif pdf doc docx heic.

Politika povraćaja i zamene

Veoma nam je važno da se osećate sigurno pre, tokom i posle Vaše kupovine u JYSKu. Upravo zato nudimo Garanciju cene za naše prozvode. 

Ukoliko proizvod koji ste kupili u JYSKu pronađete po nižoj ceni (u JYSKu ili negde drugde) unutar perioda od 30 dana nakon vaše kupovine, refundiraćemo vam razliku u ceni.
Garancija cene odnosi se na cene proizvoda svih fizičkih kao i svih online prodavnica u Srbiji. 

Uslovi za ostvarivanje Garancije cene su:
• JYSK nastoji da uskladi cene identičnih proizvoda. Vidite "Izuzetke" u tekstu ispod
• Garanciju cene je potrebno zahtevati unutar 30 dana od dana kupovine proizvoda
• Cena sa kojom se upoređuje mora biti važeća u vreme kada je napravljen zahtev za Garancijom cene
• Morate nam prikazati originalni račun
• Morate nam priložiti dokaz da ste negde videli cenu nižu od one u JYSKu. Npr. akcijski letak, link na online ponudu ili sl. 

Izuzeci:
• Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji nisu identični. Proizvodi moraju biti istog modela i istih tehničkih specifikacija, a to uključuje i istu marku/proizvođača, istu boju, iste dimenzije, iste dodatke, istu veličinu, isti sastav itd. - zato takve proizvode nazivamo identičnim.
• Garancija cene se ne odnosi na proizvode koji izlaze iz asortimana, ponude u sklopu otvaranja ili preuređenja prodavnica, izložbene modele, posebne porudžbine, kao ni na proizvode koji su na sezonskom sniženju.
• Garancija cene ne odnosi se na posebne uslove dostave niti na troškove dostave.
• Garancija cene odnosi se samo na kupovine od strane fizičkih lica, te ista ne vredi za poslovne subjekte.

Molimo Vas da kontaktirate našu Korisničku službu
https://jysk.rs/customer-service ili posetite neku od naših prodavnica kako biste iskoristili pravo Garancije cene.

Više informacija o Garanciji cene proverite ovde
https://jysk.rs/pravila-i-uslovi#1

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Narudžbina iz prodavnice:

Ukoliko želite otkazati narudžbinu kupljenu u JYSK prodavnici, posetite prodavnicu u kojoj ste obavili kupovinu.

Narudžbina u internet prodavnici:

Ako želite otkazati internet narudžbinu, obratite se JYSKovoj Službi za korisnike putem telefona
+381 11 6555 945 ili putem emaila korisnickasluzbars@jysk.com

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Vratite kupljeni proizvod kad god želite.

Ako se predomislite, u JYSKu možete lako vratiti ili zameniti proizvod.

Mi vam vraćamo celokupan iznos za proizvode koje vratite s računom, bez vremenskog ograničenja. To se važi za proizvode kupljene u prodavnicama, kao i za one kupljene u webshopu.

Imajte na umu:

  • Ako nemate račun, dajemo vam mogućnost zamene za isti proizvod koji ste kupili.
  • Ako vratite proizvod koji je oštećen neadekvatnim rukovanjem robom ili korišćen tako da je njegova vrednost značajno umanjena, zadržavamo pravo da smanjimo iznos povraćaja ili da odbijemo povraćaj.
  • Proizvodi napravljeni po meri, kao što su dušeci generalno imaju manju vrednost pri povraćaju.
  • Ukoliko sami vratite proizvod u neku od JYSK prodavnica ili sami dogovorite povraćaj robe, mi ćemo refundirati inicijalni trošak dostave. Ukoliko preferirate da JYSK organizuje uslugu povraćaja, nećemo refundirati inicijalni trošak dostave, već će ta cifra pokriti naš trošak povraćaja proizvoda.
  • Uz ovo, ne zaboravite da vam dajemo probni period od 100 noći od isporuke da isprobate naš najbolji, GOLD dušek. Saznajte više o GOLD dušecima.

Napominjemo da trošak dodatne usluge, tj. unošenja ne vraćamo ako je dostava izvršena.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Molimo Vas da odjednom priložite sve relevantne datoteke.
Prihvatamo datoteke u formatima: png jpg gif pdf doc docx heic.