"Ako imate pitanja u vezi sa povraćajem i reklamacijom artikla, rado ćemo Vam pomoći. Ako ne nađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."
U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vreme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko kurirska služba vidi oštećenje, paket će biti zamenjen i dostavlja se neoštećeni.
Ukoliko primetite kako je Vaš paket oštećen u transport preporučujemo Vam da napravite sledeće:
Uvek Vam preporučujemo da napravite fotografiju paketa pre otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbegavanje istih oštećenja u budućnosti.
Ako zaprimite paket koji je oštećen ili prilikom otvaranja primetite oštećenje molimo Vas da uvek kontaktirate korisničku službu kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.
Ukoliko JYSK pogrešno pošalje proizvode koje niste naručili ili Vam nedostaju delovi molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 +381 11 6555 945.
JYSK će pokriti sve dodatne troškove za slanje novih paketa.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Povraćaj u prodavnicu
Ovo je najbrža opcija. Kada vratite svoj proizvod u JYSK prodavnicu, najbrže ćete dobiti povrat sredstava. Iznos Vam može biti vraćen u gotovini ili na vašu bankovnu karticu ili uplaćen direktno na Vaš račun. Ponesite račun i bankovnu karticu sa sobom u prodavnicu.
Povraćaj putem kurirske službe
Ako vraćate svoju porudžbinu sa našom kurirskom službom, povraćaj sredstava dobijate čim odradimo vaš povraćaj te se proizvodi vrate u naš magacin. Povraćaj sredstava će biti izvršen što je pre moguće, a najkasnije 14 dana od dana kada smo primili obaveštenje o vraćanju Vaših paketa.
JYSK može zadržati povraćaj novca dok ne primimo vraćeni proizvod ili dok ne dostavite dokumentaciju da ste vratili proizvod.
Ako ste porudžbinu platili kreditnom karticom, povraćaj se obrađuje direktno nakon što smo to zatražili. Iznos će biti prebačen na račun vaše kreditne kartice u roku od 3-6 radnih dana.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Porudžbina u prodavnici
Ako ste napravili porudžbinu u prodavnici, kontaktirajte prodavnicu ili korisničku službu da otkažete istu. Ako ste izvršili plaćanje unapred, potrebno je otići u prodavnicu da otkažete svoju porudžbinu i prodavnica će Vam izvršiti povraćaj sredstava. Nije moguće dobiti povraćaj sredstava ako se ne vratite u prodavnicu.
Porudžbina napravljena onlajn
Ako ste napravili porudžbinu na našoj veb stranici, ovde možete kontaktirati korisničku službu da biste otkazali porudžbinu. U zavisnosti od statusa vaše porudžbine, služba za korisnike može je odmah otkazati ili vas obavestiti o sledećim koracima.
Ako otkažete porudžbinu pre isporuke, vratićemo vam troškove transporta.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
U JYSKu je lako vratiti ili zameniti proizvod ako se predomislite.
Vršimo potpuni povraćaj novca bez vremenskog ograničenja za nekorišćene proizvode koje vratite uz račun kupovine. Ovo važi za proizvode kupljene u prodavnicama kao i za one kupljene onlajn. Najbrži i najlakši način je da vratite svoj proizvod u JYSK prodavnicu. Ako vratite proizvod u prodavnicu, dobijate povraćaj novca, uključujući i plaćene onlajn troškove transporta. Na ovaj način obezbeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli ponovo prodati drugom srećnom kupcu. Ako je potrebno možemo organizovati i vraćanje onlajn porudžbine uz naknadu za transport. Za povraćaj online porudžbina, molimo kontaktirajte našu korisničku službu ovde.
Pakovanje proizvoda koje želite da vratite
U JYSKu brinemo o održivosti. Zato vas ljubazno molimo da zadržite pakovanje, sve dok ne budete sigurni da želite da zadržite proizvod. Ukoliko želite da vratite proizvod molimo da iskoristite sačuvanu ambalažu prilikom vraćanja.
Kada vratite proizvod u prodavnicu, mi želimo da ga vratimo u prodaju u originalnom stanju i pakovanju. Na ovaj način možemo ponovo prodati proizvod i usrećiti drugog kupca. Ako proizvod nije u originalnom stanju, prodavnica će odrediti da li ćemo izvršiti potpuni ili delimičan povraćaj novca. Nije obavezno rastavljati proizvod kada ga vraćate u prodavnicu.
Ako organizujemo povraćaj proizvoda od strane našeg prevoznika, proizvod treba da bude rastavljen i umotan kako ne bi došlo do oštećenja u transportu i da bi se obezbedio vaš puni povraćaj novca. Preporučujemo da pažljivo otvorite svoje pakete i zadržite pakovanje ako niste sigurni oko svoje kupovine.
Pročitajte više o našim Uslovima i odredbama u vezi sa povraćajima ovde
100 dana probnog perioda za GOLD dušeke
Nudimo probni period od 100 dana za naše GOLD dušeke. Imajte na umu da je naša 100-dnevna probna verzija politika zamene, a ne politika povraćaka. Probni period od 100 dana ne važi za GOLD naddušeke.
Pročitajte više o našem probnom periodu od 100 dana za GOLD dušeke
Napominjemo:
Ako vratite proizvod koji je oštećen ili korišćen na način koji značajno umanjuje vrednost, zadržavamo pravo da smanjimo ili odbijemo povraćaj novca.
Ako nemate dokaz o kupovini, nudimo vam da zamenite proizvod za isti artikal koji je kupljen. Za onlajn porudžbine vaš dokaz kupovine je račun koji ste dobili e-poštom. Za kupovinu u prodavnici potreban vam je račun.
Proizvodi napravljeni po meri koji nisu po standardnim veličinama i koji su proizvedeni prema vašim sopstvenim specifikacijama uglavnom imaju smanjenu povratnu vrednost.
Kada vratite proizvod u prodavnicu, mi ćemo refundirati troškove transporta koje ste platili za svoju onlajn porudžbinu. Kod onlajn porudžbina ovo važi samo kada se kompletna porudžbina vraća u prodavnicu. Ako želite da JYSK organizuje povraćaj porudžbine, nećemo refundirati početne troškove transporta, jer će iznos pokriti naše troškove vraćanja proizvoda. Ako vratite kupljene proizvode u prodavnicu koje je isporučio lokalni prevoznik, ne vraćamo troškove dostave. Ako je plaćena usluga unošenja, ne vraćamo troškove unosa ako je usluga obavljena.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Najbrži i najlakši način je da vratite svoj proizvod u JYSK prodavnicu. Ako vratite proizvod u prodavnicu, dobijate povraćaj novca, uključujući i plaćene onlajn troškove transporta.
U JYSKu brinemo o održivosti. Zato vas ljubazno molimo da zadržite pakovanje, sve dok ne budete sigurni da želite da zadržite proizvod. Ukoliko želite da vratite proizvod molimo vas da iskoristite sačuvanu ambalažu prilikom vraćanja.
Kada vratite proizvod u prodavnicu, mi želimo da ga vratimo u prodaju u originalnom stanju i pakovanju. Na ovaj način možemo ponovo prodati proizvod i usrećiti drugog kupca. Ako proizvod nije u originalnom stanju I pakovanju, prodavnica će odrediti da li ćemo izvršiti potpuni ili delimičan povraćaj novca. Nije obavezno rastavljati proizvod kada ga vraćate u prodavnicu.
Ako ste dobili oštećeni proizvod, pročitajte više o tome kako da podnesete reklamaciju.
Molimo obratite pažnju:
Potrebno je da pokažete račun koji ste primili e-poštom. Ovo je Vaš dokaz o kupovini i potreban je da bi prodavnica obavila traženi povraćaj proizvoda. Možete ga prikazati na mobilnom uređaju ili odštampati.
Ako ne vratite celu porudžbinu, već samo deo porudžbine, nećemo vam refundirati početne troškove transporta.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
Ako ste se predomislili o kupovini, lako je vratiti proizvod. Vršimo potpuni povraćaj novca bez vremenskog ograničenja za nekorišćene proizvode koji vratite uz račun kupovine. Ovo važi za proizvode kupljene u prodavnicama kao i za one kupljene onlajn. Najbrži i najlakši način je da vratite svoj proizvod u JYSK prodavnicu. Ako vratite proizvod u prodavnicu, dobijate povraćaj novca, uključujući i plaćene onlajn troškove transporta. Na ovaj način obezbeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli ponovo prodati drugom srećnom kupcu. Ako je potrebno možemo organizovati i vraćanje onlajn porudžbine uz naknadu za transport. Za povrat online porudžbina, molimo kontaktirajte našu korisničku službu ovde.
Ako ste dobili oštećeni proizvod, pročitajte više o tome kako da podnesete reklamaciju.
Vraćanje proizvoda u prodavnicu
Najbrži i najlakši način je da vratite svoj proizvod u JYSK prodavnicu. Ako vratite proizvod u prodavnicu, dobijate povraćaj novca, uključujući i plaćene onlajn troškove transporta. Na ovaj način obezbeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli ponovo prodati drugom srećnom kupcu.
1. Pažljivo zapakujte svoje proizvode po mogućnosti u originalno pakovanje
2. Donesite svoj(e) proizvod(e) i račun u prodavnicu
Povraćaj malih paketa
Ako je Vašu porudžbinu dostavio DEX, onda je vaša porudžbina isporučena kao mali paket. Pratite dole navedene korake da biste vratili svoju porudžbinu:
1. Ispunite obrazac za povraćaj kako bi dobili informaciju da želite da vratite proizvod. Obrazac možete da pronađete ovde.
2. Pažljivo rastavite i zapakujte svoje proizvode, po mogućnosti u originalno pakovanje kako biste zaštitili proizvode i obezbedili puni povraćaj novca.
3. Osigurajte predaju paketa prevozniku u dogovoreno vreme.
4. Nakon što primimo vraćenu porudžbinu, biće pokrenut povraćaj sredstava.
Povraćaj velikih paketa
Ako je Vašu porudžbinu dostavio GEBRÜDER WEISS, onda je vaša porudžbina isporučena kao veliki paket. Pratite dole navedene korake da biste vratili svoju porudžbinu:
1. Kontaktirajte korisničku službu na našoj web stranici kako biste se dogovorili o uslovima preuzimanja.
2. Pažljivo rastavite i zapakujte svoje proizvode, po mogućnosti u originalno pakovanje kako biste zaštitili proizvode i obezbedili puni povraćaj novca.
3. Osigurajte predaju paketa prevozniku u dogovoreno vreme.
4. Nakon što primimo vraćenu porudžbinu, biće pokrenut povraćaj sredstava.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.
U JYSKu je lako vratiti ili zameniti proizvod ako se predomislite.
Vršimo potpuni povraćaj novca bez vremenskog ograničenja za nekorišćene proizvode koje vratite uz račun kupovine. Ovo važi za proizvode kupljene u prodavnicama kao i za one kupljene onlajn. Najbrži i najlakši način je da vratite svoj proizvod u JYSK prodavnicu. Ako vratite proizvod u prodavnicu, dobijate povraćaj novca, uključujući i plaćene onlajn troškove transporta. Na ovaj način obezbeđujemo bolje stanje proizvoda kako bismo ga mogli ponovo prodati drugom srećnom kupcu.
Pročitajte više o našoj politici povraćaja.
Pročitajte više o tome kako da vratite svoj proizvod.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.