U JYSK-u nam je jako važno da naši paketi i svi naši proizvodi stignu u dobrom stanju. Međutim u nekim se slučajevima zna desiti da su paketi oštećeni za vreme transporta. U ovakvim slučajevima ukoliko kurirska služba vidi oštećenje, paket će biti zamenjen i dostavlja se neoštećeni.
Oštećenja u transportu
Ukoliko primetite kako je Vaš paket oštećen u transport preporučujemo Vam da napravite sledeće:
- Odbijte pošiljku. To znači da date informaciju kuriru transporterske službe kako ne želite da zaprimite paket. Kada oštećeni artikal stigne do našeg magacina, automatski ćemo Vam poslati informaciju o zaprimanju i poslaćemo Vam ili novi artikal ili ćete dobiti povraćaj novca.
- Zaprimite pošiljku koja ima oštećenje, ali zatražite od kurira da zapiše na dostavnici opis oštećenja paketa.
Uvek Vam preporučujemo da napravite fotografiju paketa pre otvaranja pošiljke ukoliko mislite da je došlo do oštećenja prilikom transporta. Ovime ćemo moći lakše utvrditi kako je došlo do eventualnih oštećenja. Ovo će nam pomoći da Vama kasnije pomognemo kod reklamacije i nama služi za izbegavanje istih oštećenja u budućnosti.
Primljeni oštećeni proizvod – kontaktirajte korisničku službu
Ako zaprimite paket koji je oštećen ili prilikom otvaranja primetite oštećenje molimo Vas da uvek kontaktirate korisničku službu kako bi Vam pomogli sa reklamacijom.
U pošiljci nema svih delova ili sam dobio pogrešan proizvod
Ukoliko JYSK pogrešno pošalje proizvode koje niste naručili ili Vam nedostaju delovi molimo Vas da kontaktirate JYSK korisničku službu na broj telefona +381 +381 11 6555 945.
JYSK će pokriti sve dodatne troškove za slanje novih paketa.
Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.