Pitanja vezana za prodavnice i narudžbine iz prodavnica

"Ako imate pitanja namenjena određenoj prodavnici, molimo Vas da pogledate uputstva u nastavku."

Generalno

Da li je moguće prebaciti artikle iz jedne prodavnice u drugu?

+
JYSK ne nudi opciju prebacivanja artikala iz jedne prodavnice u drugu. Proizvode koji su dostupni u asortimanu možete poručiti putem webshopa ili u prodavnicama. Više o načinu naručivanja možete saznati kontaktirajući JYSKovu Korisničku službu. 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Gde mogu pronaći najbližu prodavnicu I radno vreme?

+
Na našoj stranici JYSK.rs imate tražilicu u koju upišete svoju adresu ili samo grad u kojem živite I na mapi će Vam se pojaviti Vama najbliže prodavnice. Mapu možete da vidite na pronađi svoju prodavnicu.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu rezervisati artikl iz prodavnice putem web stranice?

+
Proizvode možete rezervisati putem opcije Click & Collect (Rezervišite online-preuzmite u prodavnici). Opciju Click&Collect možete koristiti samo za proizvode koji su dostupni na zalihama u našim JYSK prodavnicama. 
Ukoliko izaberete Click & Collect, u roku od pola sata dobićete poruku od prodavnice u kojoj Vas obaveštavamo da su artikli spremni za preuzimanje. Svoju rezervaciju trebate da preuzmete unutar 2 radna dana prodavnice od trenutka primitka obaveštenja. Plaćanje se vrši  u JYSK prodavnici prilikom preuzimanja artikala.

 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Zašto ne mogu naći na web stranici telefonski broj prodavnica?

+
U cilju bržeg informisanja kupaca sva komunikacija se odvija preko JYSKove Korisničke službe koja može pružiti odgovore na pitanja poput roka isporuke, stanje zaliha itd. 
 

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Radno vreme Korisničke službe
  • Ponedeljak - Petak: 08:00 - 16:00
  • Subotom i nedeljom ne radimo
Radna vremena prodavnica možete pogledati ovde.