Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Pregled korpe

Vaša korpa je prazna

Besplatna dostava na JYSK.rs prilikom online kupovine u vrednosti od 25.000 rsd ili više.

Dani Nameštaja - pronađite uštede i do 50%
Devojka spava u krevetu i sveska na krevetu

Kvalitetan san uz dnevnik spavanja

Datum:

Kategorija: Saveti o spavanju

TAGOVI: spavanje, dnevnik spavanja

Dnevnik spavanja je jednostavan način za praćenje sna. Koristeći dnevnik kao nadzor spavanja dobijate uzorak koliko spavate. Dnevnik takođe može otkriti da li je loš kvalitet sna uzrokovan lošim navikama koje i sami možete da promenite.

Nema jednog odgovora na pitanje šta bi dnevnik spavanja trebao da obuhvata. Svakako bi trebao da prati vreme kada ležete i kada se budite. Možete stvoriti vlastiti dnevnik spavanja tako što ćete napraviti tablicu koja bi trebala da sadrži podatke kao što su:

  1. Vreme buđenja i odlaska u krevet.
  2. Kratak sažetak koliko ste dobro spavali. Zapišite jeste li zadovoljni kvalitetom sna. 
  3. Zapišite broj buđenja u noći te koliko vam je trebalo da ponovo zaspite.
  4. Broj i dužinu dremanja tokom dana.
  5. Zapišite količinu alkohola i kofeina koju ste konzumirali tokom dana.
  6. Vreme zadnjeg jela ili pića pre spavanja.
  7. Intezitet i vreme treninga.
  8. Lekovi koje ste uzimali i u koje vreme.
  9. Kratki sažetak kako ste se osećali ujutro - npr. nervozno,napeto, pospano...


Zašto koristiti dnevnik spavanja?

Razlozi su mnogobrojni. Možda ste znatiželjni o svojim navikama spavanja ili želite znati kako ih popraviti? Ili želite videti kako će promene uticati na vaše spavanje? Dnevnik spavanja pomoći će vam u obe situacije. Profesionalci kao što je doktor ili medicinska sestra imaju iskustva s praćenjem takvih dnevnika pa vam mogu dati svoje mišljenje koje navike bi vam mogle pomoći da poboljšate spavanje. Ako želite samo poboljšati kvalitet sna, proučite tablicu i pogledajte uzorke koje bitste trebali promeniti.

Pronađite još saveta o spavanju

Koliko dugo bi trebalo koristiti dnevnik spavanja?

Ponovo, nema pravog ili krivog perioda u kom možete pratiti dnevnik sna. Najvažnija stavka je da ste konstantni za vreme praćenja. Pazite da ispunite tablicu svaki dan kako biste dobili najpouzdanije rezultate. Kako biste dobili korisne rezultate pratite spavanje najmanje nedelju dana. Zapravo, nakon mesec dana verojatno nećete videti velike razlike.

Ako znate neke dobre savjete kako poboljšati san podelite ih s nama u komentarima!
 

Nevena Social media&digital coordinator

Komentari