Troškovi dostave i dostava

"Ako imate pitanja u vezi sa dostavom, rado ćemo Vam pomoći. Ako ne pronađete odgovor na Vaše pitanje u tekstu u nastavku, slobodno se javite našoj Korisničkoj službi."

Generalno

Gde mogu pronaći moj broj za praćenje paketa ( Track&Trace number)?

+
Kada se Vaša narudžbina pošalje iz distribucijskog magacina iz Bugarske, dobićete svoj broj za praćenje paketa (track & trace number) uz račun.
Vaš paket možete pratiti na internetskoj stranici dostavne službe s pomoću poveznice s računa.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kada će biti dostavljena moja porudžbina?

+
Nastojimo osigurati zalihe svih proizvoda, te ćemo vas upozoriti ako neki proizvod nije na zalihama. Ako iz bilo kog razloga, koji je izvan naše nadležnosti, ne možemo nabaviti proizvod ne snosimo odgovornost za to, ali ćemo se pobrinuti da vam proizvod ne bude naplaćen.

 

DOSTAVA MALIH PROIZVODA (MANJI PROIZVODI POPUT JORGANA, PEŠKIRA I POSTELJINE)

Dostava malih proizvoda dostavlja se na vašu adresu za dostavu, odnosno u skladu sa prethodnim dogovoru sa vama.

Mali proizvodi dostavljaju se u roku od 4 do 8 radnih dana od dana porudžbine.

Obaveštenja o dostavi

Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:

  • Kada je vaša porudžbina spakovana i poslata iz našeg skladišta iz Bugarske, dobićete SMS poruku i e-poruku potvrde slanja vaše porudžbine koji uključuju račun i detalje za praćenje porudžbine.
  • Kada porudžbina stigne u distribucioni centar kuriske službe, primićete SMS obaveštenje kada će vam pošiljka biti isporučena.
  • Bićete obavešteni o mogućim izmenama vezanim za dostavu.
  • Na dan dostave ujutro ćete biti obavešteni SMS-om o dostavi.

Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.

Kupac može jednostavno pratiti status pošiljke nakon što je pošiljka uvedena u sistem na ovom linku http://www.dexpress.rs/rs/pracenje-posiljaka.

Za više informacija molimo vas da kontaktirate Korisničku službu JYSKa pozivom na broj +381 (11) 6555945 od ponedeljka do petka od 9:00 do 17:00.
 

DOSTAVA VELIKIH PROIZVODA (VELIKI PROIZVODI POPUT DUŠEKA, KREVETA I NAMEŠTAJA)

Kurirska služba će vam dostaviti proizvode na vašu kućnu adresu, odnosno na vašu adresu za dostavu, u skladu sa prethodnim dogovorom sa vama. Velike proizvode možemo da vam unesemo do mesta njihove upotrebe uz naknadu koja se obračunava prema gabaritima paketa. Veliki proizvodi dostavljaju se u roku od 5 do 9 radnih dana od dana porudžbine.

Obaveštenja o dostavi

Od trenutka kada napravite porudžbinu do trenutka dostave, možete očekivati sledeća obaveštenja:

  • Kada je vaša porudžbina spakovana i poslata iz našeg skladišta iz Bugarske, dobićete SMS poruku i e-poruku potvrde slanja vaše porudžbine koji uključuju račun i detalje za praćenje porudžbine.
  • Kada porudžbina stigne u distribucioni centar kuriske službe, primićete SMS obaveštenje kada će vam pošiljka biti isporučena.
  • Bićete obavešteni o mogućim izmenama vezanim za dostavu.
  • Na dan dostave ujutro ćete biti obavešteni SMS-om o dostavi.

Dostave se mogu produžiti zimi zbog vremenskih uslova o čemu ćemo Vas obavestiti blagovremeno.

Kurirska služba će vam se javiti dan pre dostave da bi potvrdili dostavu. Na dan dostave vozač će vas nazvati otprilike 1 sat pre dostave.

Naknada za plaćanje pouzećem izračunava se prema gabaritima paketa i iznosi najmanje 30,00 RSD (cca 3% cene poručenih proizvoda).

Plaćanje pouzećem plaća se isključivo u gotovini, prilikom prijema proizvoda. Kurirska služba ne prima kreditne kartice.

Važno: Ako vam kurirska služba ne uspe dostaviti proizvod na adresu (npr. nema nikoga na adresi ko bi preuzeo pošiljku), oni će vas pozvati. Tada možete da dogovorite novu dostavu svoje porudžbine.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

Kako mogu proveriti trošak dostave na željenu adresu za webshop narudžbinu?

+
Kako bi proverili koliko bi iznosio trošak dostave na željenu adresu, prilikom izrade narudžbe potrebno je staviti artikle u korpu i uneti poštanski kod. Nakon što unesete podatke o adresi za isporuku (ime/prezime, adresa za isporuku, poštanski kod, broj mobilnog telefona i email adresa) i prihvatite JYSKove uslove poslovanja, sistem će automatski izračunati trošak dostave. 

U slučaju da izaberete način plaćanja pouzećem Vaš će se trošak uvećati za naknadu plaćanja pouzećem koji iznosi maksimalno 200 rsd.

Niste dobili odgovor na pitanje? Javite se Korisničkoj službi.

KORISNIČKA SLUŽBA

Radno vreme Korisničke službe
  • Ponedeljak - Petak: 08:00 - 16:00
  • Subotom i nedeljom ne radimo
Radna vremena prodavnica možete pogledati ovde.